Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 011


................................................ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 0011...............................................
ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ 2

-Θα σου πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προσωπικό Ο πατέρας μου ήτανε υπάλληλος του δήμου, σκουπιδιάρη. Και η μάνα μου παραδουλεύτρα. Έχω ζήση κάποια παιδικά χρόνια τα οποία δεν είχαμε να φάμε, ...παρόλα αυτά, ένα πιάτο φαΐ, πάντοτε θα περίσσευε, και θα μου έλεγε, πήγαινε το, στον κυρ Δημητρό, απέναντι ... και τα πήγαινα εγώ, η ο αδερφός μου, δεν τα πήγαινε ο πατέρας μου δεν τα πήγαινε η μάνα μου! ... Αυτό δεν είναι σοφία;
ΕΡ) Αυτό είναι πολιτισμός! ...Όχι μόνο τα κτίσματα!
-... Και, ακόμα εξακολουθεί η γειτονιά αυτή, να κρατάει αυτήν ... Αυτό το άρωμα. Έχω την γειτόνισσα μου την Καίτη, μπορεί να ήσουνα κι εσύ ... Πάρε αυτό τώρα που είσαστε παρέα, έχω φτιάξη αυτό το πιατάκι ας πούμε, ... Πάρτε!  Για εκείνη τη στιγμή. Ή η Μήνα δίπλα, έλα να σου δώσω κάτι ... Έτσι είναι , και ξαφνικό!
ΕΡ) Τα έχω ζήση στην Νίκαια αυτά!
-Ε αυτό λοιπόν, που πηγάζει αν θέλεις, σε κάποιους ανθρώπους μιας ηλικίας, που περάσανε αρκετά δύσκολα!
ΕΡ) Ίσως και γιαυτό να ενεργούν έτσι...
-Αυτό το πράγμα , δεν έχει γίνει κάτι το οποίο να δώσει μέσα στην ε, ... την εκπαίδευσή μας  Στο...
ΕΡ) Στα σχολεία μας
-Στο περιβάλλον μας! Στον κόσμο μας! ... Δεν έχει γίνει ουσία.
ΕΡ) Ήταν κάτι το αυτονόητο.
-Έτσι,! Ήταν κάτι αυθόρμητο το οποίο εύγενε, έτσι, με μια, απλή ροή ! Δηλαδή, έλεγε η μάνα μου, Κάτσε να βάλω και μια χούφτα παραπάνω, ας πούμε!  Για την γειτόνισά , ... ξέρω ότι της αρέσει αυτό, μου το χε πει...
ΕΡ) Γιαυτό αγαπάς και τον Στέλιο τον Καζαντζίδη, ε;
-Κοίταξε να δεις. Είχαμε μια συζήτηση για ατό το θέμα' ο Στέλιος ήτανε στο επίπεδο, καθαρά της βάσης. Της βάσης,! Δηλαδή, δεν ξεχώριζε τον εαυτό του, ούτε έβαζε στο μυαλό του κάποια πράματα παραπάνω! Ήτανε αυτός που ήτανε. Σαφώς οι εποχές εκείνες τη ήτανε...
ΕΡ) Βοήθαγε κόσμο;
-Αν βοήθαγε κόσμο!;; Συνήθως όταν ακούς ότι, Α! ήτανε ήτανε χαρτοπαίκτης, ήταν έτσι, μαστούρωνε, έκανε, έρανε, καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι . Όντος ο άνθρωπος, ...
ΕΡ) Ήταν, χε χε χε!
-Οι επικρίσεις ας πούμε..
ΕΡ) Έξω καρδιά!
-Και οι κατακρίσεις ! Και επειδή ο πατέρας του μπατζανάκη μου, ήτανε ο προσωπικώς του οδηγός.. Ήτανε ταξιτζής προπολεμικά. Και μου έχει πει ιστορίες με την Καίτη Γκραίη, από δω από κει, όταν πάθαινε κάτι ο Στέλιος ας πούμε, πως θα των πήγαινε, και όλα αυτά . Μαζί του λιπών, ήτανε σε ένα καφενείο πέρα στην Νέα Ιωνία ας πούμε , και τον παρακολουθούσε ο Σίμος, όταν έπαιζε χαρτιά! Αυτά που σου λέω τώρα είναι πράματα που μου τα χει πει, γιατί τον είχε ζήση τον Στέλιο' του έλεγε, Στέλιο έχεις καλό χαρτί, για τη πας πάσο; Ε δεν μπορώ να τους βοηθήσω αλλιώς έλεγε ο Στέλιος, έχουν και την περηφάνια τους, δεν μπορώ να τους δώσω λεφτά !
ΕΡ)Δεν κατάλαβα
-Έχανε τις περισσότερες φορές επίτηδες για χατήρι τους, για να κερδίζουν οι χαμένοι!
Σου λέω από εμπειρίες , και κατάθεση ψυχής , ογδόντα χρόνο τώρα, όσο είμαι !.
Κατάλαβες; Αυτός ήτανε η βάση! Πάνω στη βάση αυτή, που ήτανε κάθε μέρα μαζί τους, έφτιαξε, μια άλφα κατάσταση. Και λέω από κει και πέρα, μια παραπέρα σκυτάλη, στο θέμα της μουσικής, ιδικά' πως την πίρε ο Χατζηδάκης πως την πήρε ο Θεοδωράκης ο Ξαρχάκος και όλοι οι άλλοι. Ε, φυσικά, μεγάλοι δάσκαλοι ο Βαμβακάρης, ο Τσιτσάνης' Άνθρωποι πηγαίοι, ... με πάθει! ...Με πάθει!
ΕΡ) Μεγάλα πάθει!
-Χωρείς πάθος, δεν βγαίνει. Και αυτό ήτανε και η μοναδική τους έκφραση, δεν είχαν τίποτε άλλο, εκείνη την εποχή! Την ήτανε; Όταν έβλεπες, παντού παράγκες, και την λέγαμε, ...
ΕΡ) Της είχες προλάβει τις παράγκες!
-Βέβαια! Βέβαια! Σε παράγκες! Και λέγαμε , ξέρω γω' γιατί είχα βοηθήσει κι εγώ, ο, Δη...Θα φτιάξη ο Δήμος μια αποθηκούλα! Ε, μαζευόταν όλη η γειτονιά, θα πάμε την Κυριακή, το πρωί θα ρίξουμε, θα φτιάξουμε τα κεραμίδια, θα φτιάξουμε το ένα, θα φτιάξουμε το άλλο, και μετά ήταν το κρασάκι , μεζέδες, όλα αυτά! Και ήτανε μόνο μια Κυριακή! Γιατί δουλεύαμε τότε, μέχρι και τα Σάββατα! Μια Κυριακή, και ήταν τόσο γεμάτη! ... Τόσο γεμάτη! Απ όλα! Και σου έχει εντυπωθεί, όχι από κάτι άλλο, γιατί τα μεροκάματα τότε ήτανε χάραμα, με δύση! Δεν υπήρχε οκτάωρο. Εργατούπολη η Νέα Ιωνία, τη ήτανε; ; Έτσι. Με έβλεπαν εμένα, δυο γείτονες , συχωρεμένοι τώρα, ας πούμε, συχωρεμένοι, κακή λέξη τη συχωρεμένη, από ποιόν να συγχωρεθούν' Ε, Φτιάχνεις λέει τις σκάλες. Κάτσε να σου δείξω! Ο κυρ Δήμος ας πούμε, και ερχότανε δίπλα του, ο άλλος ο μπογιατζής, ο κυρ Αλέκος τη ξέρεις εσύ από σκάλες άσε να του δείξω εγώ! Και που τις έμαθες εσύ να του απαντά ο κυρ Δήμος , Βρε εγώ έχω φτιάξη σπίτι εσύ τη έχεις φτιάξη; Τη έχω φτιάξη; Όλα τα πέτρινα που βλέπεις από τα χέρια μου έχουν περάσει , που θα μου πεις τη έχω φτιάξη! Άσε ρε που έμεινες στην πέτρα , εδώ έχουν βγει τα καινούργια υλικά! Και να τσακώνονται στα αστεία πειράζοντας ο ένας τον άλλον και η δουλεία γινότανε, όμως ένιωθες από τα πειράγματα και τους διαπληκτισμούς τους, να αναβλύζει σοφία και αγάπη! Όπως ο Στέλιος έτσι και αυτοί δεν ήθελαν να σου δείξουν να καταλάβεις ότι σε βοηθούν μα ότι το έκαναν για πάρτη τους! Βέβαια επειδή τράβαγαν κιόλας ...
ΕΡ) πίνανε...
-Ναι΄ έφευγε κάποιο σκαλί, έλεγαν αυτό είναι για το μάτι ! Χα χα χα ! Και μετά έπαιρνε το μπουζούκι ο κυρ Αλέκος, ...Είχα το υπόγειο το ξέρεις, και το είχα μπετό κάτω, κάτι τσιμεντόλιθους και κάτι τάβλες και κάτι χράμια. Ερχότανε εκεί πέρα και τράβαγε, τις πενιές, και δώστου το κρασάκι, και ερχόντουσαν οι μεζέδες απ την Κυρα Σταμάτα απτό παραθυράκι κάτω στην υπόγα! Μάνα απόψε έχω τον Αλέκο! Και με φώναζε,' Έλα έλα από δίπλα τώρα, έσκαγε ένα γέλιο πονηρό , Α ρε Γιαννάκο, έτσι τα κάνεις!;;..... Και ύστερα μου λες επιστήμες, γνώση, τυποποιημένη! Η γνώση δεν πρέπει να είναι ποτέ τυποποιημένη! Να είναι ελεύθερη! Ελεύθερη!
............................................................................................ΠΑΙΔΙΑ
ΕΡ) Τα βασικά τουλάχιστον...
-Τα βασικά, για να μάθεις να διαβάζεις να γράφεις και να κρήνης, θα τα μάθεις μέχρι και την τρίτη γυμνασίου. Ίσος και νωρίτερα στην σημερινή εποχή. Δεν το έχουμε συνειδητοποιημένο αυτό. Έχεις το ίντερνετ έτσι; Έχεις την τηλεόραση, έχεις όλα αυτά τα πράματα. Θα συμμετέχουν μέσα στην πεδία σου, κατά συνέπεια τη λέμε τώρα έντεκα χρόνια, έξη και τρία, εννιά χρόνια βασικής εκπαίδευσης! Αυτό θα πρεπε να ήταν λιγνότερο και να είναι περισσότερη ουσία, μέσα.
ΕΡ) Τη εννοείς ουσία;
-Ουσία;
ΕΡ) Ναι!
-Ότι, στο δημοτικό, στο γυμνάσιο που λες, εκεί πέρα θα δώσεις τα πάντα! Γιατί υπάρχουνε οι δυνατότητες να τις δώσεις! Όχι να μου επαναλαμβάνεις την ιστορία τα θρησκευτικά το ένα το άλλο κτλ. Δώσε μία διέξοδο Έτσι ούτως ώστε όταν το παιδί είναι στα δεκατρία στα δεκατέσσερα,
ΕΡ) Πρακτικά πως το εννοείς, πως βλέπεις να γίνετε;
-Πρακτικά; Να προσαρμοστεί ο δάσκαλος, ο καθηγητής, να ενσωμάτωση ότι καινούργιο υπαρχή,ότι τάση υπάρχει και να την μεταδώσει! Δεν θα περιμένει το παιδί να φτάσει δεκαεφτά χρονών δεκαοχτώ χρονών, που πλέον ... Στην δικιά μου την εποχή ... Πρέπει από δεκατεσσάρων από δεκαπέντε, ας πούμε να έχει ήδη βρει τα ταλέντα του το ένα το άλλο, και να του δώσει τα εφόδια το περιβάλλον , να τα συνεχίσει...
ΕΡ) Να καταλάβει πια είναι η κλήση του
-Βεβαίως!
ΕΡ) Ενώ τώρα τη γίνετε;
-Τώρα; Τυποποίηση, χαρτί! Δω στου χαρτί... τουαλέτας! Χα χα! ... Που είναι αυτή η προσαρμογή; Και δεν είναι μόνο στον χώρο τον ελληνικό, ούτε στον ευρωπαϊκό. Γιαυτό βλέπεις γερασμένα πράματα.
ΕΡ) Δεν έχω γνώση του θέματος!
-Ναι αλά ξέρεις κάτι Νίκο, εγώ στην Ινδία είδα και τον απόλυτο επηρεασμό, τον Δυτικό! ήμουνα μέσα στον όμιλο αυτόν, τον τεσσάρων κολεγίων και ενός πανεπιστημίου, και τα άλλα τα κολέγια θα γίνουν πανεπιστήμια, αυτόν τον χρόνο τον άλλον,θα γίνουν πανεπιστήμια! Και το πρώτο πανεπιστήμιο που ήμουνα εκεί πέρα, στην ...Νόηντα , στην Γκρέηντη Νόηντα όπως τη λέγανε, ήταν οι πλούσιοι . Εκείνοι που είχανε λεφτά ! Και έβλεπες τα παιδιά, ενώ είχανε τον απόλυτο, σεβασμό, θέλεις οι θρησκεία, θέλεις οι οικογένειες οι κάστες , όλα αυτά τα πράματα, είχανε σεβασμό, απόλυτο στην γνώση, στους καθηγητές τους κτλ. Αφού ακόμα κρατάω, επαφές, μέσο του ίντερνετ. Γιατί τους στέλνω συνέχεια μηνύματα, γιατί τώρα είναι και το τέλος των εξετάσεων τους για να πάρουνε το χαρτί τους από το ... Δίνουν εξετάσεις στο ... πως το λένε ... στο κρατικό τέλος πάντων, πτυχίο. Και όταν πήγα στην Άγκρα και στην Ματούρα, παρεμπιπτόντως η Ματούρα είναι γενέτειρα του Κρίσνα. . Έβλεπες μια τεράστια διαφορά΄. Καταρχήν εμείς δουλεύαμε ως την παρασκευή ενώ οι υπόλοιποι δουλεύανε και το Σάββατο, καθηγητές και μαθητές. Έβλεπες ότι κρεμόντουσαν από τα χείλη σου, όλοι! Ανεξαιρέτως! Δεν υπήρχε κοπάνα. Ενώ στο άλλο που ήμουνα εγώ,
ΕΡ) Πού ήταν;
-Ήτανε το πανεπιστήμιο το πρώτο, έβλεπες ότι, μεν ναι, είχανε τον σεβασμό, αλά την κάνανε και κοπάνα, κάνα δυο κοιμόντουσαν μέσα στην τάξη κιόλας!
ΕΡ) Για ποιο λόγο;
-Το χρήμα! Τον βλέπεις αυτόν τον επηρεασμό. Ξέρεις κάτι; Θα σου πω ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα μου μήνη χαραγμένο, αφάνταστα! Είχαμε πάει και είχαμε κάνει μια παρουσίαση, σε ένα από τα πανεπιστήμια,
ΕΡ)Software?
-Όχι, όχι, μια παρουσίαση πάνω στα θέματα στα δικά μου αν θέλεις, μιας τεχνολογίας, εικονικής πραγματικότητας κτλ, ένας κλάδος τον οποίον θα μπορούσανε να ασχοληθούν κάποια παιδιά. Και δύο φίλοι, ήτανε δύό φίλοι οι οποίοι βγαίνοντας έξω, ετοιμαζόμαστε να φύγουμε, στο λέω και μου σηκώνεται η τρίχα, έρχεται το ένα από τα δύο παιδιά, και με τα χέρια του σε έκταση προς εμένα, μου προσφέρει με αργό και ευλαβικό τρόπο δύο μπανάνες! Ήτανε το μεσημεριανό τους! Το καλύτερο δώρο! Από την ψυχή τους μου δώσανε δύο μπανανίτσες!
ΕΡ) Στις προσφέρανε ούτε καν στις δώσανε!
-Έτσι! Στα δυο χέρια σαν να ήταν προέκταση της ψυχής τους! Τη να πεις! Αυτή την ευαισθησία όταν την καταστρέφεις στα παιδιά, καταστρέφεις τον κόσμο!
..........................ΠΟΙΌΣ ΠΟΙΌΝ ;;;
ΕΡ) Την καταστρέφει κάποιος, η μεγαλώνοντας κατά την διάρκεια της ενηλικίωσής τους φεύγει από μόνη της;
-Ποιοι την καταστρέφουν; Εμείς την καταστρέφουμε, εμείς που υποτίθεται, ότι σήμερα...
ΕΡ) Μα τη βρήκαμε εμείς;
-Ότι κι αν βρεις, η πορεία σου είναι να γίνεις με τα χρόνια σοφότερος! Όχι άπληστος! Όχι άπληστος!
ΕΡ) Αυτό ισχύει για όλους
-Βεβαίως! Αλά όχι εγωπαθείς, όχι...
ΕΡ) Αλά δεν περνάς απ αυτά;;
-Θα περάσεις από αυτά , στα νιάτα σου,
ΕΡ) Θα περάσεις
-Το θέμα είναι να γνωρίσεις πέντε πράματα στον εαυτό σου!
ΕΡ) Ναι!
-Να κάνεις μια, κατ ελάχιστον κρητική. Και να πεις εντάξει! Έχω φτάσει αυτά, κι άλλα; Κι άλλα; Γιατί; Άλω το θέμα του να ανανεώσεις το περιβάλλον σου, να πεις έτσι, το ένα, το άλω, Όχι όμως πίσω από ένα υπέρμετρο εγώ! Το οποίο έντεχνα στο βάζω στο μυαλό!

ΕΡ) Δεν νομίζω ότι το βάζει κάποιος!
-Ποιος το βάζει;;
ΕΡ) Συμβαίνει αυτόματα. Είναι μια περίοδος που κάποιοι άνθρωποι κατορθώνουν να την περάσουν λογικά σκεπτόμενοι, η με την αγάπη τους, και κάποιοι άλλοι που φυλακίζονται μέσα σε αυτήν,γιατί δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν.
-Γιατί δεν μπορούσανε;;
ΕΡ) Γιατί δεν μπορούν χάθηκε κάτι απτό είναι τους και γύρο τους έκλεισαν οι πόρτες κάθε διαφυγής με αποτέλεσμα να χάσουν την επαφή με το πνεύμα τους και να φυλακιστούν απτά πανίσχυρα πια και ανεξέλεγκτα πάθει τους . Αυτό όμως δεν κρατάει για πάντα και εδώ είναι το φριχτό αποτέλεσμα που αντί να τους συνδράμομε με την υπομονή της αγάπης μας, τους χαρακτηρίζουμε και τους οδηγούμε στην τρέλα στο κατ εξακολούθηση έγκλημα και την αυτοκτονία! Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τον εθισμό τη δύναμη της επιρροής που έχει απάνω μας! Έχουν λιπών εθιστεί και ως εθισμένη ασθενούν! Είναι ασθενείς! Γιαυτό δεν μπορούνε.
-Αυτό τη είναι;;
ΕΡ) Αυτό τη να είναι;; Δεν μπορούμε να χρεώνουμε έναν ήδη χρεωμένο συνάνθρωπο, αφού έχει ήδη καταπλακωθεί έχει αιχμαλωτισθεί έχει γίνει θύμα του πανούργου εγώ του! Αφού γεννήθηκε σε ένα λασπότοπο, ένα μαγνητόφωνο σε ένα μπουρδέλο τη να του χρεώσεις! Δεν είναι σοφή σκέψη να χρεώσεις τον οποιοδήποτε!
-Εγώ χρεώνω, την δικιά μου τη γενιά! Εγώ την χρεώνω! Και ξέρεις γιατί την χρεώνω;; Γιατί είχε όλες τις δυνατότητες, βλέποντας τα μηνύματα της βάσης, δεν θα σου μιλήσω τώρα για την λάθος εκτίμηση τω μαρξιστών, και εν γένει όλων αυτών των μοντέλων των καθεστώτων, για όλα αυτά τα πως τα λένε! Εδώ μιλάμε για εκείνη την κατάσταση, της δεκαετίας του εξήντα , που ήταν παγκόσμια ! Και μπορώ να το πω, όχι μονάχα από αυτά τα δυτικά ας πούμε, ... Πάρε παράδειγμα τον Νάσερ, κάτω στην Αίγυπτο, που είπε: Εδώ ο κόσμος, δεν είναι ο άνθρωπος ο οποίος θα είναι συνέχεια δούλος, έχει και αυτός δικαιώματα! Και δεν μιλάω για απολυταρχικά καθεστώτα τα οποία θέλουν ένα άλφα στάδιο να προχωρήσουν. Ε όταν λιπών ο κόσμος μας οδηγεί, πχ την Αφρική, μόνιμα στην αμάθεια, για ποιο λόγο την οδηγεί;;Την οδηγεί καθαρά, να τα πάρουμε έτσι πολύ γενικότερα, για να εκμεταλλευθεί ότι μπορεί από αυτό το υλιστικό κομμάτι!
ΕΡ) Γιατί, για ποιο λόγο το κάνει αυτό;;
-Για το εγώ!
ΕΡ) Για να περάσει καλύτερα!
-Να περάσει καλύτερα;; Τη εννοούμε να περάσει καλύτερα;; Καλύτερα για μένανε ξέρεις τη είναι;; Να μπορεί να έχει κρίση το παιδί των δώδεκα τον δεκατεσσάρων και να σου πει εσένα που είσαι στην ηλικία των εξήντα, σε μένα να μου πει και όχι σε σένα, να μου πει πέντε κουβέντες, και να με στήσει έτσι να με καρφώσει στον τοίχο! Να πω μπράβο ρε φίλε με έβγαλες έξω! Όξω από το...
ΕΡ) Μα συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε να το θέλουμε από όλα τα παιδιά!
-Εγώ δεν σου είπα από όλα τα παιδιά , έστω και ένας στους πενήντα να σου πει, σημαίνει ότι κάτι γίνετε. Δεν είναι έτσι η παρωπίδες!
ΕΡ) Εάν ένας άνθρωπος ας πούμε, έχει μάθει πλέων να ξεχωρίζει την ποιότητα, και να ζει με κάποιο τρόπο με ευδαιμονία, ε, όπως και να είναι το καθεστώς θα το χάσει αυτό;;
-Μισό λεπτό, είπες δύο πράματα τα οποία είναι, σε ...
ΕΡ) Σε αντιδιαστολή;;
-Χε χε, Αντιδιαστολή. Αντιπαράθεση. Μου είπες τη ποιότητα,
ΕΡ) Και την ευδαιμονία!
-Ευδαιμονία. Μα η ευδαιμονία, έχει καθαρά πρώτο χρόνο, προσωπικό χαρακτήρα, και δεύτερο τα υλιστικά αγαθά!
ΕΡ) Έτσι έχει παραφραστεί τώρα . Αλά στη αρχαιότητα ο όρος αυτός αφορούσε κατάσταση αναγνωρίσεως του θείου στην ύπαρξη! Αυτοί ήταν οι άνθρωποι που συμπορευόντουσαν με το ευ του δαίμονα τους και όχι κατά τον δαίμονα τους. Σκεπτόμενος ότι εάν δεν έχει γίνει κράτος ο τρόπος της αναγνωρίσεως, της συμφιλίωσης της ειρηνικής συνύπαρξης, κοντολογίς της αγάπης, εφόσον αυτά δεν αποτελούν καθεστώς μα ατομικό αγώνα για τον κάθε ένα από μας ,για να μην συμβαίνει , σημαίνει ότι στην πλειοψηφία της, η ανθρωπότητα, δεν είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο.
...............................................................................ΔΆΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ
Για αυτόν λοιπόν που έλκεται απ το άκτιστο φως ακόμα και τα ποιο δύσκολα και απάνθρωπα γεγονότα γίνονται δάσκαλοί του.
-Κατ αρχήν, δεν υπάρχουν πλέων δάσκαλοι.
ΕΡ) Με την έννοια που το λες, ποτέ δεν υπήρχαν!
-Κάποτε υπήρχαν!
ΕΡ) Υπάρχουν ίσως να μην φαίνονται τώρα . Γιατί δεν υποστηρίζονται. Γιατί έχουν μέσα στον χρόνω βρει διαφορετικούς τρόπους να υπάρχουν ώστε να μη τους αποκτηνώνουμε!
-Αυτό γινότανε συνέχεια
ΕΡ) Ακριβός γιαυτό ζουν στην αφάνεια τώρα η έχουν κάποια κάλυψη σαν υπάλληλοι σαν επαγγελματίες σαν σκουπιδιάρηδες η διασκεδαστές γιατί έτσι είναι τα πράματα σήμερα ! Να είναι εδώ και να μην το παίρνει χαμπάρι κανείς! Είπαμε εδώ ο τόπος γεννά γιατί αναπαράγει το φως.
-Μια σκέψη είναι κι αυτή !
ΕΡ) Ο καθένας μας όσο η γη επιτρέπει έχει την δύναμη να μετανοήσει δηλαδή αφού δράση μετά να νοήσει, βέβαια αρκεί να θέλει πολλή μα πάρα πολλή κάτι τέτοιο. Συνεπώς κανείς δεν κρατάει κανέναν στην άγνοια, όμως οι περισσότεροι από μας κρατιόμαστε απτήν λαγνεία!
--Να τα λιπών που ερχόμαστε τώρα σε κάποια πράματα πολύ ουσιαστικά. Ωραία! Σαφώς στην εφηβεία, αναπτύσσεται η έλξη στο άλλο φίλο, και είναι απόλυτα φυσιολογικό, και είναι για μένανε,το πρώτο και το τελευταίο για τους έφηβους ανθρώπους. Θα μπορέσει να υπάρξει μια ροή στην εποχή αυτή των όρμων, θα είναι στα δώδεκα στα δεκατέσσερα, δεν έχει σημασία πότε θα είναι μα να υπάρξει μια ροή. Μα για αν υπάρξει αυτή η ροή όμως, πρέπει να μην υπάρχουν ταμπού ούτε κατευθυνόμενη εκπαίδευση, ούτε κατευθυνόμενη θρησκεία. Να υπάρχει μια απόλυτη αρμονία, με αυτή την αναζήτηση του νέου και εκείνη την ώρα δεν χρειάζεται να του βάλεις τα πρέπει και τα μη. Και στο αρσενικό και στο θηλυκό! Όσους έχεις συναντήσει, παιδιά τα οποία που να έχουνε σήμερα ένα λόγο, θα δεις ότι από πίσω υπήρχε μια ωραία εξέλιξη, τότε που η ηλικία το απαιτούσε.
Αλά είναι πολύ λίγοι, είναι πολύ λίγοι αυτοί. Και αυτό είναι απόλυτα καθοριστικό στην μετάβαση,από το εκείνο το οποίο έχει ο προ έφηβος, στα δώδεκα δεκατρία, εκείνη την πνευματική έξαρση, που βρίσκει διέξοδο και πίσω από το σώμα του. Όταν αυτά τα δύο πράματα ταιριάξουν , αμέσως μπορεί να χαρακτηρισθεί, σαν το κρίσιμο σημείο για την παρετέρο εξέλιξη του.
ΕΡ) Με βοηθάς να καταλάβω τη εννοείς;;
..........................................................................................................συνεχίζετε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger