Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

anthropos& tehmology 000111

..........................................................................................................συνεχίζετε από
.........................................................................................................................................................................................................................................ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 0011
....................................................Συζήτηση με τον Γιάννη ...........................3
-..Ε! Είναι, “Το τρίτο κύμα”, το βιβλίο που τώρα τελευταία, διαβάζω. Και το οποίο μου το είχε συστήσει ένα παιδί από το δύο χιλιάδες ένα (2001) Αυτό, αρχικά, το είχα πάρει για την κόρη μου, δεν είχε χρόνο να το διαβάσει, έτσι,το πείρα εγώ να το διαβάσω, και να της το ξαναδώσω.
ΕΡ) Γκαχ γκουχ γκαχ!
-Τη έγινε;
ΕΡ) Κατάπια το σάλιο μου
-Γράφει μέσα το βιβλίο λιπών. Στον Άλφα τομέα ανήκουν οι κοινωνίες παράγουν, εκείνα,τα, στοιχεία, δεν θα τα πω προϊόντα, πίσω απ τα οποία είναι αυτάρκεις, και μπορούν να ζήσουν με αυτά! Η κατηγορία Βήτα είναι εκείνη που παίρνει τα περισσεύματα από αυτά και τα εκμεταλλεύεται, και τα προχωρεί και τα κάνει, επιστήμη τα κάνει εμπόριο, τα κάνει ότι άλλο θέλεις.
Μέσα στην πρώτη κατηγορία ανήκουν πράγματα τα οποία καμία οικονομική θεωρεία δεν τα έχει βάλει. Πχ την ώρα που πίνουμε εμείς την ρακί μας. Την ώρα που η Μαριλού θα σκουπίσει και τακτοποίηση έξω. Την ώρα, που θα φροντίσει ένα λουλούδι, την ώρα που η μάνα θα θηλάσει το παιδί ή που θα μαγειρέψει το φαγητό. Την ώρα που ο άνδρας θα καθίσει και θα σκεφτεί πέντε πράματα για την επιβίωση
Όλα αυτά δεν τα έχουμε βάλει μέσα,στο οικονομικό μας, ε, περιβάλλον και θεωρίες..Αυτή η κατηγορία, ήτανε πάντοτε μειονεκτική και εξακολουθεί να είναι μειονεκτική' έναντι της Βήτα κατηγορίας η οποία εκμεταλλεύεται, το ότι εσύ στον κήπο σου πχ, έβγαλες και δέκα μαρούλια παραπάνω. Κι αυτά τα δέκα; μαρούλια θα μπορούσανε, αντί να γίνουν προϊόν εκμετάλλευσης, να γίνουν προϊόν κοινωνικής παροχής. Και, προεκτείνοντας το σε κύκλους μέχρι να φτάσουμε την σημερινή κατάσταση, που, το προϊόν που παραγάγετε, εάν είναι εκμεταλλεύσιμο οικονομικά, το λιγότερο, εφτά φορές απάνω! Όπως μου είπε ένας καλός μας οικονομολόγος, ο Κώστας ο Γρηγόπουλος.(*)
ΕΡ) Ναι!
-Εκεί λιπών , (βρισκόμαστε την κοινωνία που αφορά την Βιομηχανική περίοδο) όπου το Βήτα κύμα έχει φτάσει σε ένα σημείο το οποίο είναι αδιέξοδο! Και τώρα ζούμε έναν άλλον κόσμο ο οποίος είναι ο κόσμος της άμετρης διάχυσης της γνώσης! Με τις τεχνολογίες , με τα πράματα όπου τώρα έχουμε φτάσει, στο ,...ακόμα και στον πυρήνα, στον αγρότη στον σκουπιδιάρη, ... μια τηλεόραση ένα τηλέφωνο! Αυτό το πράμα είναι αδιαμόρφωτο
ΕΡ) Ακόμα ε;;
-Σαφώς! Γιατί ακόμα κυριαρχείτε, από την βιομηχανική προσπάθεια επιβίωσης. Γιατί τώρα πρόκειται για επιβίωση, το βλέπεις, το διαπιστώνεις, είναι Χριστούγεννα και σου έχουνε προσφορές τριάντα και πενήντα τα εκατό! Μήπως δεν τα είδες και εδώ στην Αίγινα;; Αυτό τη σημαίνει; Σημαίνει ότι απλούστατα αυτός ο κόσμος περνάει κρίση. Η κρίση δεν είναι οικονομική, η κρίση είναι πλέον στις αντιλήψεις , είναι στην πεδία μας, ! Όπως έλεγε σε, μια , ε συνέντευξή του η οποία, υπάρχει βέβαια στην καθημερινή, ε, ο Μανόλης ο Γλέζος, η οποία, εντάξει, δεν δημοσιεύτηκε , υπάρχει όμως, στο αρχείο της καθημερινής. Ε, η οποία λέει το εξής, και είναι γνωστή και επιστημονικά, ότι ο σημερινός άνθρωπος, θα μπορούσε να δούλευε, παγκόσμια μιλάμε, μόνο πέντε λεπτά, την ημέρα και όλος ο κόσμος να ήταν ευτυχισμένος! Η τεχνολογική πρόοδος είναι τέτοια που θα μπορούσε να έχει γίνει αυτό πραγματικότητα. Και το είπε ο Μανόλης ο Γλέζος, ένας επιστήμονας, θεωρητικός, ήρωας, αλά και πολύ δάσκαλος! ................Από κει και πέρα πες μου, εμείς οι νεότεροι, που πήραμε αν θέλεις , ένα σωρό πράματα , από την ζωή, είτε τις κακουχίες είτε τις καλοτυχίες. Τη κάναμε;;;
ΕΡ) Τη θα μπορούσαμε να κάνουμε!;
-Τη μπορούσαμε να κάνουμε;; Πολλά μπορούσαμε αν κάνουμε! Και εκεί πάλη, μην με πεις , πως το λένε, εθνικιστή. Εγώ πιστεύω, και το έχουνε πει κι άλλοι, ότι αυτός ο χώρος, θα μπορούσε να ήταν, η παγκόσμια κοιτίδα, της αναγέννησης του ανθρώπινου είδους! Γιατί σου μίλησα πριν για το φως!
Το φως εξακολουθεί και υπάρχει παρόλο τον βιασμό που έχει υποστεί .
Εμείς δεν χαμπαριάζουμαι τίποτα ...
........................................................................................... -Ξέρεις εμένα όλοι μου η ζωή, δεν ήτανε ποτέ, ε, πέρασε ένα διάστημα , ναι' να μπορώ να φτιάξω ένα περιβάλλον άλφα, να μην έχω, είχα πει τότε στην πρώην γυναίκα μου, όταν παντρευτήκαμε το εβδομήντα οκτώ , ότι, ξέρεις, μαι, θα πάρω το φροντιστήριο, και θα δουλέψω σκληρά πέντε χρόνια, να μπορέσουμε να κάνουμε ένα σπιτικό, κτλ και μετά να είμαστε ελεύθεροι, να κάνουμε ότι θέλεις, για σένα και για μένα, και την οικογένειά μας! Αυτά τα πέντε χρόνια έγιναν είκοσι χρόνια, και βρέθηκα στο μείον. Όταν χώρισα, σου λέω και για προσωπική πορεία έτσι!;
ΕΡ) Είναι σημαντικό αυτό!
-Όταν χώρισα, μπήκα σε μία διαδικασία που είχα φτάσει στο, για μένα αν θέλεις, στο απροχώρητο, μη επικοινωνίας, και συνέχεια θέλω κι αυτό θέλω κι εκείνο θέλω και το άλλο, και κοινωνικές υποχρεώσεις, ... σε εισαγωγικά πάντα, και, αποτέλεσμα; ... Όταν χώρισα , εκείνο το οποίο μου ζήτησε, θέλεις από, την προσωπική της αγωνία, ότι δεν θα ήμουν πλέων μαζί της, αντί να μου οτιδήποτε άλω, θέλω να μου φτιάξεις την κουζίνα θέλω να ου φτιάξεις το σπίτι πριν φύγεις!
Και της έφτιαξα το σπίτι! Όπως το ήθελε εκείνη την εποχή! Εγώ με χρέη καμιά τριανταριά εκατομμύρια, ας πούμε, ... Ναι αυτό εκείνο το άλλο, και τα παιδιά, καταχρεωμένος συν ότι ο συνεταίρος μου έπαθε τα χειρότερα στην οικογένεια του με αποτέλεσμα να γίνει ράκος ψυχολογικά! Του λέω Στ... πάμε σε δικηγόρο, δεν μου χρωστάς τίποτα! ...Και τράβηξα ένα λούκι το οποίο το κρατάω ακόμα1 Δεν έχω ξεφύγει από εκείνο, το ενενήντα έξη μέχρι τώρα, Πλην όμως εγώ, τη κοίταξα , αν θέλεις, κοίταξα ότι η στιγμές που πρέπει να είσαι δίπλα σε έναν άνθρωπο,
εν θα σου πούνε ξέρεις, α! τώρα έχεις η δεν έχεις, για να αισθανθείς και να πράξης ! Έτσι ΄όντας φευγάτος από το σπίτι, τότε η γυναίκα μου έκανε την δεύτερη εγχείρηση μαστεκτομής, και σε πληροφορώ, πήγα σπίτι, ...
Δεν έχει σημασία τη έχει γίνει μεταξύ μας εγώ είμαι δίπλα σου ότι θέλεις, εδώ θα είμαι! Ότι κι αν συμβεί! Και θα με παίρνεις και θα σε βρίσκω όποτε νάνε! ... Το έχω κρατήσει αυτό! Χωρείς να χει καμία προέκταση, 'όσων αφορά το θέμα της καλυτερεύσεις του άλλου η της δικιάς μου κτλ, εγώ δεν το κοιτάζω έτσι, ε κοιτάζω, του να, μπορείς να λειτουργείς, και να μπορείς να λειτουργείς, όχι πίσω από προσαρμοσμένα κριτήρια, γιατί τότε έχει χάσει όλο το νόημα, η ζωή σου! Όχι προσαρμογή, πρέπει να κάνω αυτό, πρέπει να κάνω εκείνο! Μην κάνεις αυτό γιατί πρέπει να γίνει έτσι κτλ, η λογική οργάνωση, οτιδήποτε άλω... χ.. σε με μέσα! (δις)!
Την ουσία στην ζωή μας την κρατάνε κάποιες στιγμές , όπως αυτήν που ζούμε τώρα!...Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα σου πει αυτό η εκείνο, είμαι εύκολα όπου φυσά ο άνεμος , όπου βρεθεί! Που πολλές φορές μπορεί να πληγώνω κάποιους, χωρείς να το έχω σαν διάθεση, σαν ένα, σαν μια ... Νιώθω πολλές φορές τον βραχνά αυτόν εδώ! Νιώθω τον βραχνά του εγώ του άλλου, και αυτό μου και αυτό μου ξυπνά και το δικό μου το εγώ! Δεν έχω απελευθερωθεί τελείως,
ΕΡ) Δεν γίνεται!
-Ίσος σε έναν άλλο κόσμο που τον περιγράφει ο Μύσιος, ιδικά το θέμα του αρσενικού και του θηλυκού, να είσαι σε έναν νεραϊδότοπο όπως τον λέει , να είναι όλα τόσο απλά, χωρείς ιδιοκτησία χωρείς οτιδήποτε , έρχεται η στιγμή που θα έρθω σε σένα, θα σφιχταγκαλιαστούμε θα φιληθούμε θα χορέψουμε, και την επόμενη στιγμή, ναι θα είμαι εγώ στον χώρο μου, εσύ στο χώρο σου, θα είμαι ξέρω γο, με την Μ , με την τάδε, η με τον άλλων, αλά έτσι, με μια διάθεση ανέλιξης ! ...Αυτό μπορεί να σημαίνει και κάποια κατάλοιπα, στον καθένα μας μέσα. Σαφέστατα! Δεν είμαστε τέλειοι αλά εγώ δεν περιμένω ποτέ να γίνω τέλειος, και δεν θα το ήθελα κιόλας. !
ΕΡ) Τέλειος είναι ο νεκρός άνθρωπος! Είναι δηλαδή τελειωμένος!
-Χα χα .. Και ο νεκρός, δεν είναι τέλειος, Μου χάρισε μια μικρή μου φίλη ένα βιβλιαράκι είχαμε πάει σινεμά στο Μπόλγουντ, σε ένα στενό περιβάλλον της βόρειας Ινδίας ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες,. Τ ο κοριτσάκι, με περίμενε όταν έφευγα, είχε προφορική πότε θα έφευγα, και μου χάρισε ένα βιβλίο το οποίο ήταν ενός Αμερικάνου ψυχίατρου, ψυχολόγου, θεραπευτή, για το πως θεράπευσε μαι κοπέλα, με την μέθοδο της ύπνωσης..Και εκεί επάνω, είναι πολυγραφότατος, έλεγε ότι δεν υπάρχει μια ζωή, αλά πολλές. Ε, many lafes many masters
, και ότι, πίσω απ τα διάφορα στάδια τα οποία ζούμε και είναι επιτρεπτά σε εμάς, είναι τρία. Το πρώτο είναι αυτό που ζούμε, το δεύτερο είναι αυτό που μας επιτρέπει να έχουμε κάποιες γνώσεις για τις προηγούμενες ζωές μας, και ένα τρίτο το οποίο φθάνει στην ολοκλήρωση φτάνεις στην ολοκλήρωση ΄ταν θα περάσεις από όλα τα στάδια των ζωών σου, μέχρις ότου φθάσεις το επίπεδο αυτής της καθαρότητας να το πω;
Από κει και πέρα έρχονται, στο τρίτο στάδιο, έρχονται, οι διάφοροι Masters, οι οποίοι σου δίνουν κάποια λόγια τα οποία ουσιαστικά είναι τα λόγια του osso
Και των αρχαίων μας προγόνων, του Πυθαγόρα και του Ηράκλειτου, .ε, του Κομφούκιου του Βούδα του Χριστού, έτσι, στα δίνουν αυτά τα λόγια για να ξεφύγεις απτό εγώ, να είσαι δεκτικός, να μπορείς να προσφέρεις, χωρείς να περιμένεις ανταπόδοση, πράματα δηλαδή, τα οποία έμμεσα τα έχουνε πει όλοι. Και αυτό που το περιγράφει αναλυτικότατα, ε, το στάδιο που όταν πεθαίνεις πως υπερίπτασαι του εαυτού σου, και το γνώρισα αυτό, πίσω από μια φίλη μου η οποία , έφθασε σε αυτό το στάδιο. Και μου έλεγε ότι ναι! Σαν να πετάω πάνω!
Ήταν κλινικά σχεδόν νεκρή και ανέκαμψε στην εντατική που ήταν, και την ρώτησα, τότε, πώς αισθάνεσαι;; Πως αισθάνθηκες εκείνη την στιγμή; Και μου περιέγραψε τα ίδια πράματα που διάβασα σ αυτό το βιβλίο. Μια ευεξία ότι φεύγεις και νιώθεις, μια απόλυτη ηρεμία ! Κάτι που αισθανόμαστε πολλές φορές και στον ύπνο μας. Ένα υπερσυνείδητο. (*) ... Και γράφει ότι υπάρχουν ακόμα άλλες πέντε ζωές, αλά αυτές δεν επιτρέπονται σε μας, στην ζωή που κάνουμε , ακόμα, κι όταν πεθάνουμε.
ΕΡ) Να τις αντιληφθούμε δηλαδή!
-Ναι! Πας κάπου αλλού, εντάξει, .... Εμείς ζούμε έναν υλιστικό κόσμο, ο οποίος έχει, κάποια δεδομένα, πίσω από αυτά βιώνουμε η δεν βιώνουμε, κάποιες καταστάσεις, και ... εκεί πέρα τη μας μένει; ... Για μένανε; Να χαίρεσαι τη κάθε στιγμή! Να την χαίρεσαι είτε πρόκειται για λίπη, είτε για ακόμα, για καθαρά προσωπική σου ευχαρίστηση! Αρκεί να μην τα μπλέκεις όμως αυτά, μα να τα τοποθετείς μέσα σου.
ΕΡ) Δηλαδή, χρειάζεται να μάθεις κάποιον τρόπο;;
-Μμ! Δεν χρειάζεται να μάθεις για μένανε τίποτα!
ΕΡ) Και πως το ξέρεις;; ...Τη να μην τα μπλέκεις;;
-Να μην μπλέκεις , δηλαδή την προσωπ... το εγώ σου με άλλα λόγια, να μην μπλέκεις το εγώ σου με την κατάσταση την οποία ζει ο άλλος.! Όταν τον βλέπεις τον άλλον εκείνη την ώρα, και είναι έτσι δοσμένος από δω από κει, μην πεις α! Τη λέει ο μαλάκας αυτός! Εκεί βάζει το εγώ σου.
...Να μπεις μέσα σε εκείνη στην στιγμή του, δε πα νάνε μια τρελή στιγμή, η οτιδήποτε άλλο!
ΕΡ) Να συμπορευτείς!
-Νιώσε τον !
ΕΡ) Ναι
-Νιώσε τον εκείνη την στιγμή ! Δεν έγινε τίποτα, γιατί συνέχεια το εγώ σου;; Εκείνο ,συνέχεια που ψυχαριστή εσένα;; ... Για ποιο λόγο!;
ΕΡ) Μα αυτό συμβαίνει, όμως.
-Ε ναι ! Θέλουμε να ευχαριστιόμαστε μόνο εμείς.
ΕΡ) Μ μ Απλός δεν ξέρουμε πως η ευχαρίστηση η δικιά μας, έχει σχέση και με του αλλουνού και με οτιδήποτε υπάρχει γύρω μας. Εκείνη την στιγμή.
-Να σου πω κάτι το οποίο λέω, και το οποίο είναι θέμα προσωπικό μου. Λέω ότι ο, ο άνθρωπος της Δύσης, όπως και ο άνθρωπος της Ανατολή, είναι κουκκίδα. Κουκκίδα, έτσι, κουκκίδα. Βάλε όλες τις κουκκίδες, πόσες υπάρχουνε ; Ο άνθρωπος της Δύσης, επικοινωνεί με τους άλλους, με ευθεία γραμμή. Θέλω αυτών . Θέλω εκείνων. Αυτός θέλει εκείνων, ο άλλος θέλει τον άλλον, ευθείες γραμμές οι οποίες ενώνουν τις κουκκίδες. Από το λίγο το οποίο γνώρισα, ο κόσμος της Ανατολής, αντί να φτιάχνει ευθείες επικοινωνεί με κύκλους. ... Κάθε άνθρωπος φτιάχνει κύκλους! Και βλέπεις ότι μπορούνε να επικοινωνήσουν, κύκλοι, ανεξάρτητα, από την απ ευθείας επίδραση, του ενός με τον άλλον. ... Έτσι λιπών, πίσω από αυτό, το ένιωσα και το έζησα!
Το χαμόγελο του ανθρώπου που πηγαίναμε στο πανεπιστήμιο, πάντοτε νωρίτερα εμείς, πούνε κατά της οκτώμισι περίπου εκεί οι άλλοι ερχόντουσαν περίπου εννιά εκεί εννιά και δέκα. Εκείνη την ώρα, καθαρίζαμε, και οι εργάτες που φτιάχνανε το πανεπιστήμιο βγαίναν, ... Έβλεπα ένα καθαριστή, εκείνο το, ... την ιδική σκούπα που έχουνε, ... Το χαμόγελο! Που είχε εκείνη την ώρα που του έλεγα τη κάνεις; Είσαι καλά! Και μου απαντούσε με ένα χαμόγελο, Ναι είναι ωραία μέρα σήμερα! ... Τη ήτανε για μένανε; ... Η ομορφιά! ... Φαντάζεσαι δηλαδή, αυτά τα πράματα τα οποία , αν θέλεις, εμένα μου έτυχε και χαίρομαι για την τύχη μου, που λέω ότι είμαι ένας από τους πολύ τυχερούς ανθρώπους! ...Που είχα την δυνατότητα να τα αισθανθώ αυτά! Όχι μονάχα, τώρα που ήμουνα εκεί, και μέσα σε , οτιδήποτε άλω, ...Ε, και η φύση μου η ίδια όπως ξέρεις, είναι ένα χαμόγελο! ... Αυτήν την ε, θεία , θεία δωρεά, να βλέπω τον ουρανό, να βλέπω το δέντρο, να βλέπω τον , τον κόσμο, ο οποίος περνάει, η με τον, οποιοδήποτε που έρχομαι αντιμέτωπος , να έχω την διάθεση να του χαρίσω ένα χαμόγελο !
ΕΡ) Χι χι!
-Να σου πω ένα περιστατικό, πάλη, ήμουνα στο τραίνο. Γιατί κυκλοφορώ όπως ξέρεις, χωρείς αυτοκίνητο. Και έρχεται ένας, μεστών συνωστισμό, είχε βάλει μπροστά στο στήθος του το δισάκι του, και ξαφνικά βλέπω το χέρι του να πάει να πλησιάζει, στην τσέπη μου. Να με κλέψει. ... Εκείνη την στιγμή του λέω, μες τον κόσμο, όλο' του λέω το εξής. Ξέρεις είναι, πολύ καλά προφυλαγμένη η τσέπη μου. ... Με συγχωρείτε! ...Λέω στους υπόλοιπους, εκείνη την ώρα θα μπορούσα να του έλεγα κάποια άλλα πράματα, αλά είπα, κοιτάξτε λέω, προσέξτε λιγάκι τις στέπες σας.!
... Αυτός, δεν περίμενε ίσως , τέτοια αντίδραση, και οι υπόλοιποι από δίπλα, δε, ...την παραμικρή αντίδραση, ... Και αυτός ε, είδα το ύφος του, του λέω τη καταλαβαίνεις να σε κατεβάσω κάτω και να σε παραδώσω στην αστυνομία; ...
Δεν το έκανα, θα μπορούσα να τον έπιανα από το αυτή , τη εσύ έχεις χέρι για αυτό; Και εγώ έχω χέρι για αυτό ! Θ α σε κατεβάσω κάτω... Δεν μου βγήκε αυτό,
...Αισθάνθηκα μέσα μου, λέω κοίταξε, ότι και να είναι, ένα ανθρώπινο πλάσμα είναι, το οποίο εντάξει, για τον άλφα βήτα λόγο, προσπαθεί να επιβίωση έτσι. Αυτές οι μέρες, είναι,
κατ ευφημισμόν, χρονιάρες. Δεν το συνέχισα! Δεν το συνέχισα αυτό! Θα μπορούσα κάλλιστα να το συνεχίσω. Και μάλιστα μπορώ να σου πω ότι αισθάνθηκα και τρομαγμένος. ...Γιατί είπα ακόμα κι αυτά τα λόγια στον άλωνα. Και άλλες φορές μου έχει ξανασυμβεί μα δεν έχω δώσει συνέχεια.
...Ξέρεις για μένα τη ισχύει, ... Η ομορφιά των λόγον ιδικά, όταν σε κοιτάζουν παιδικά μάτια!...
ΕΡ) Αθωότητά
-Ναι , ναι, να μπορείς να τους δώσεις επίσης αυτό! ... Να τους δώσεις την σκυτάλη, την ομορφιά της συνέχειας της ζωής, που θέλουν να αγαπήσουν! ... Γιατί όπως και να το κάνουμε αυτές τις στιγμές που περνάμε, αυτήν την στιγμή τώρα .που μιλάμε, είναι όμορφες! Αυτή η ομορφιά δεν μεταδίδεται στα αθώα παιδιά! Σ αυτά τα οποία, Έχουνε, την συνέχεια. ...Φύση και θέση.! ...Βάζουμε πάντοτε το εγώ, μηδενός εξαιρουμένου, και του εαυτού μου εννοώ!
ΕΡ) Μήπως μπαίνει από μόνο του και δεν το βάζουμε εμείς. Δεν χρειάζεται προσπάθεια..για να...
-Μα εκεί πέρα είναι που μας λύπη, αυτό το οποίο, είναι το θείο
ΕΡ) Το μέτρο;;
-Όχι! Είναι το δώρο της ζωής! Της φύσης!
ΕΡ) Μα αφού κι αυτό, μέσα είναι στις ... σε όλην την ιστορία!
-Ναι, μέσα σε όλη την ιστορία, είναι ότι αυτό σου δόθηκε πλουσιοπάροχα! Εσύ το παίρνεις, το θεωρείς δεδομένο, ...Για ρε φίλε, τη δεδομένο είναι;; ...Αφού σε φέρανε ...
ΕΡ) Ναι, αλά δεν το σκέφτομαι έτσι εγώ!
-Πως το σκέφτεσαι;
ΕΡ) Μια χαρά υπάρχω! ... Και για να συνεχίσω να υπάρχω, πρέπει όλα να συμφωνούν με αυτό που θέλω ανά πάσα στιγμή!
-Χμ χμ
ΕΡ) Όταν το θέλω μου γίνεται πραγματικότητα, με κάνει χαρούμενο..
-Ωραία!
ΕΡ) Κι αυτό πάει συνέχεια, δεν σταματάει.
-Το θέλω, το έχει και το δέντρο, που θ άθελε να πάει να μετακομίσει κάπου...
ΕΡ) Όχι, δεν έχει το δικό μου θέλω το δέντρο
-Γιατί όχι;
ΕΡ) Θα είχε πόδια άμα ήτανε, το θέλω, γιατί όλα αυτά έχουνε σχέση
-Θ άθελε να πάει κάπου αλλού την ώρα που πας και το καις.! Δεν έχει την δυνατότητα όμως! Εσύ το έχεις σκεφτεί!;
ΕΡ) Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ, κατ αυτόν τον τρόπο
-Γιατί να μην προλαβαίνεις να το σκεφτείς;;
ΕΡ) Έλα ντε! Έχεις απάντηση σ αυτό!;
-Έχω απάντηση
ΕΡ) Απάντησε.
-Να προλάβεις
ΕΡ) Ε;
-Να το δεις, πριν πας να βάλεις την φωτιά! ... Να πας να το δεις, πριν πας να το κόψεις!
ΕΡ) Δεν προλαβαίνω, γιατί αυτό που φαίνεται, πιο έντονα στα μάτια μου είναι ή μια φωτιά που θα με ζεστάνει όταν το καίω ή ένα βιβλίο που θα φτιάξω όταν το κόβω!
-Σου το δίνει! Σου το δίνει! Η ίδια η φύση, σου λέει εγώ ξεράθηκα! Πάρε με! Εγώ ξεράθηκα έκλεισα τον κύκλο μου. Πάρε με! ...Το έχουμε εμείς εδώ!... Ξέρεις κάποτε, οι σαρακατσάνοι, που είχανε κοπάδια , με, τριακόσιες χιλιάδες ζωντανά. Δεν είχανε κάνει την παραμικρή οικολογική καταστροφή!
Πηγαίνανε πάνω, κι αφήνανε τα ζώα, εκεί πέρα που ήξεραν, ότι το τάδε η χλόη, ο θάμνος ,το οτιδήποτε άλλο, ήθελε την ανανέωσή του. Το καλούσε . Τους καλούσε η φύση, γιατί ήταν αρμονικά δεμένοι. Πηγαίνανε και φτιάχναναι τις καλύβες τους απτά καλάμια τα ξερά, το ένα το άλλο, και τότε, έβλεπες με έναν τέτοιο πολιτισμό ζωντανό, η φύση αναπτυσσόταν, τους έδινε , την συνέχεια της.. Παρθένα δάση, επάνω, από κει πέρα, από ξανθή και μετά, υπάρχουνε παρθένα δάση!
Τα οποία ήτανε τον καιρό των Σαρακατσάνων., ... Γιατί ήτανε εναρμονισμένος ο άνθρωπος με την φύση. Ακολουθούσε, με, με ... χωρείς φιλοσοφίες, δίχως θεωρίες, Ακολουθούσε, και έβλεπε, ναι! Εσύ θέλεις την ανανέωση, εσύ θέλεις εκείνο, το άλλο, ναι! Γιαυτό σου έδωσε η φύση το μυαλό, την νόηση, ...να το καταλάβεις,
ΕΡ) Δεν το κατανοώ αυτό;
-Όχι βέβαια! Εκείνοι το κάνανε.
ΕΡ) Άρα βρήκανε τρόπους να υπερκεράσουν αυτό
-Αυτό ακριβός
ΕΡ) Δεν περιμένω τα λάχανα να, βγουν την τάδε εποχή, θα στα φτιάξω εγώ τώρα!
-Ε! μα, εκεί είναι το θέμα, εκεί είναι το θέμα,
ΕΡ) Ε αυτό έχει μια φυσική συνέπεια για να συμβαίνει.
-Η φυσική συνέπεια πια είναι Νίκο!;;
ΕΡ) Ο άνθρωπος ο ίδιος και ο εγωισμός του.
-Α μα εκεί είναι το θέμα
ΕΡ) Ε, είναι παράλογος ο εγωισμός; Αφού είναι φυσικός .
-Δεν είναι φυσικός.
ΕΡ) Όλα τα είδη έχουν τον εγωισμό τους.
-Να σου πω κάτι, θα σου πω κάτι. Αυτή την στιγμή, ... Μου το έμαθε ο αδερφός μου, τώρα, ... Πηγαίνουν λέει , εν όψη του Πάσχα, έχει κάποιος κάποια κοπάδια, πεντακόσια πως τα λένε, πρόβατα. Αν πάει να τα δόση όλα θα τα καταστρέψει δεν θα έχει μετά κοπάδι. τον επόμενο χρόνο. Πρέπει να δώσει, απτά πεντακό9σια τα εκατό. Εκατόν είκοσι. Το ξέρει ο παλιός,
Εκείνος ο οποίος είναι κάθε μέρα με τα ζωντανά. Ο άπληστος τη θα κάνει; Θα πάρει τα πεντακόσια, θα τα μαντρώσει, σε ένα επιδοτούμενο πρόγραμμα, πίσω από μια στάνη, θα τα φασκιώνει με βαμβακόπιτα η οποία θα είναι κιόλας μεταλλαγμένη, και θα πάει, απτά πεντακόσια, να πουλήσει τα τετρακόσια.
Κάπιοι επιστήμονες που είναι στην Ικαρία Οι οποίοι τη κάνουνε, διατηρούν όλης της μεσογείου τον υδροβιότοπο. Και τα τελευταία δύο χρόνια, μαζεύουν, σπόρους από όλη την Ελλάδα , από ότι υπάρχει καθαρά στον εναρμονισμένο ελληνικό χώρο, και όχι στον μεταλλαγμένο, και είναι στην φάση, της αναπαραγωγής, και της δωρεάν, στην πορεία, διάθεσης.
http://www.archipelago.gr/
Και να σου τη κάνει και ένας άλλος Δήμος; Στην Ελευσίνα. ... Ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια, έχει εγκαταστήσει σχεδόν σε κάθε σπίτι, ε, κάδο με compost, και ταυτόχρονα φυτά, λουλούδια, οπωροκηπευτικά και τέτοια, και έχει και μία γεωπόνο η οποία επισκέπτεται τα σπίτια, για να επιβλέπουν πως πηγαίνουν και για να εκπαιδεύσει τα νοικοκυριά πως να φτιάχνουν φυσικά λιπάσματα. Κι ότι φτιάχνει ο Δήμος από τα απορρίμματα, τα μοιράζει στους δημότες!
Να κάποια παραδείγματα. ... Που τα ξέρει κανείς!;
ΕΡ) Δεν τα ξέρω!
-Εγώ πήγα και έκανα μάθημα, στην Ελευσίνα, ε, όμως γύρισα και δυο τρία βήματα παραπέρα, δεν πήγα μονάχα, για το χρήμα!
Που δεν το έχω πάρει κιόλας ακόμα. Πήγα και κοίταξα , δύό τρία πραγματάκια, ρώτησα ένα δυο άλλα, Να ποιος είναι ο ρόλος να ξέρεις εκείνου που έχει την δυνατότητα να βρεθεί σε έναν χώρο..
Που εγώ έκανα το ελάχιστο απ αυτό που θα μπορούσε κάποιος άλλος να κάνει. Και καλύτερα από μένα. Ν α μερικά πράγματα. .. Αυτά εν ολίγοις! Να ανάψουμε και κάνα φως τώρα!
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΔΌΞΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger