Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ

…...........................................................................................................................................................

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΠΈΤΡΟΥ ΠΟΛΥΚΡΈΤΗ.....................................ΠΑΡΟΥΣΙΑ
...Ψάχνουν και λένε τη μπορεί να ήταν το Χρυσόμαλλο Δέρας. Το Χρυσόμαλλο Δέρας για μας σήμερα, που ...δήθεν ΄τότε ήταν το σώμα ενός κριού, για, ποιος ξέρει, ποιους σκοπούς, για να μαζεύουν το χρυσό επειδή κολλούσε ίσως επάνω κτλ, η γιατί μπορεί να ταν κάτι το μυστικό, τότε!
Εγώ λοιπών λέω ότι μάλλον ήταν μυστικό, τα μυστικά λιπών εγώ λέω, μάλλον ήταν τα τα θεία μυστικά, που αφορούν την θεότητα, και εφόσον μέσα στους αργοναύτες, του Ιάσονα ήτανε και ο Ορφέας, εφόσον λιπών ο Ορφέας ήτανε ο ιερέας, του Διονύσου, και είπε κάποια πράματα, λέω, στην ουσία ήταν ή πρώτη θρησκεία στον κόσμο, και ήταν μονοθεϊστική, γιαυτό τον λόγο λιπών εμείς λέμε, σαν Έλληνες, σαν ψυχές παλιές, ερχόμαστε, δεν αποκλείω κι αυτήν την μετενσάρκωση, ότι πράγματι είναι ψυχή Ιασόνια, που ήρθε στην γη, για να δείξει πραγματικά ποιώ είναι το νόημα σήμερα, και να αποσαφήνιση ποιο είναι το Χρυσόμαλλο Δέρας,. Είναι αυτά που ο Ορφέας έλεγε, και που υπάρχουν, αποσπάσματα, και που εμείς συμπληρώσαμε!
-Τα ορφικά κείμενα έχουνε σχέση με αυτά;
Τα Ορφικά κείμενα, επειδή τα γνωρίζω, ναι είναι προέκταση των Ορφικών κειμένων. Δηλαδή είναι μια Ιασόνια ψυχή, που μιλάει ορφικά,΄στο σημερινό κόσμο, και κλίνει, είπαμε με το ΄θέμα της ψυχής, τελειώνει με αυτό το θέμα. Δηλαδή εάν ο Ορφέας έλεγε, ότι, πήγε στον Άδη για να φέρει την ερωμένη του απάνω, και λάθεψε κοιτώντας πίσω, γιατί ήταν αυτός ο όρος να μην γυρίσει πίσω, να δει αν τον ακολουθεί, έπρεπε να ήταν σίγουρος για την θεότητα, ότι πράγματι θα γίνει αυτό, ... εγώ Ήμουν σίγουρος ότι την ώρα εκείνη, που επικαλέστηκα, προσευχήθηκα, ο θεός να μου παρουσιάσει, το τη είναι ψυχή!
Ήμουν σίγουρος, εκατό τα εκατό, αφέθηκα στα χέρια του,
! Γιατί για πολύ καιρό πολεμούσα και δεν τα κατάφερνα, να αποκαλύψω τη είναι ! Να πω κάτι το δικό μου! Οπότε λιπών τότε μου τα δώσε όλα! Γιατί όμως μου τα έδωσε όλα, όπως γράφω στο βιβλίο, και δεν ξέρω κατά πόσων αν αυτά, πρέπει να ειπωθούν, μέσα από την συνδιάλεξη μας,
-Συνέντευξη μας
Συνέντευξη μας, ε,ε, γιατί είπα , το δεύτερο σκέλος, είπα του θεού, και δεν θέλω τίποτα άλλο στην ζωή μου! Δηλαδή να δω πράματα για την ψυχή που ποτέ δεν ειδώθηκαν, και ποτέ δεν γράφτηκαν, και δεν θέλω τίποτα άλλο στην ζωή μου! Και από τότε τώρα εδώ και τριάμισι χρόνια, πραγματικά δεν θέλω τίποτα; για να είμαι συνεπείς, Όποτε λέω ας πούμε ότι θέλω κάτι άλλο, αυτό με πισωγυρίζει, με κάνει και γυρίζω πίσω, χάνετε εκείνη η υπόσχεση...
-Τα είπες όλα ! Νομίζω ότι αν παρουσιαστούν κατά γράμμα αυτά που μου λες τώρα, θα ξυπνήσουν την περιέργεια και το ενδιαφέρων και θα προετοιμάσουν τους ανθρώπους να μελετήσουν της αποκαλύψεις στο καινούργιο σου βιβλίο! Είναι ένας κατατοπιστικός πρόλογος!
Έχω γράψει πρόλογο
-Εννοώ μια προετοιμασία , ένας προπομπός γι αυτά που πρόκειται να επακολουθήσουν. Εάν γράφονται αυτά έτσι ζωντανά τώρα θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον γι αυτά που θα γραφτούν με ποιώ επίσημο τρόπο στο βιβλίο σου. Είμαι της γνώμης ότι πρέπει να εμφανιστούν όσα ανέφερες εδώ!
Ναι! Απ την μία είναι αυτό απ την άλλη βέβαια είναι αλήθεια ότι μέσα στο βιβλίο πραγματικά επαναλαμβάνονται,
-Δεν έχει σημασία, η επανάληψη αν το θέμα είναι επίκαιρο και ενδιαφέρον βοηθά στην καλύτερη δυνατόν κατανόηση, αυτής της προσπάθειας
Μπράβο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger