Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΑ 3,6

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 3,5 ΕΑΥΤΟΣ (σε παρένθεση)

(*) Καταλαβαίνω τότε , ότι με όποια δραστηριότητα κι αν καταπιαστώ , την ζωγραφική παρεμπιπτόντως, αν δεν αισθανθώ αγάπη γιαυτό δεν , δεν μπορώ να να το ολοκληρώσω.
">
Γιατί περιμένω , περιμένω πολλές ώρες απέναντι απ το έργο, νιώθω κουρασμένος να το πλησιάσω να απλώσω τα χρώματα έπειτα σκέπτομαι αυτόν που το περιμένει, δυσανασχετώ, ναι πρέπει να τελειώσει για να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου φαύλος κύκλος , περιμένω όμως και αναρωτιέμαι τη μου συμβαίνει , χρειάζομαι βιταμίνες , θεωρεία κάποιον συνάδελφο να το συζητήσουμε να ενθουσιαστώ , να πάρω απάνω μου , που λένε, όμως καθώς περνούσε ο καιρός αντιλήφθηκα ότι δεν έχω αγάπη γιαυτό! Δεν το αγαπώ γιαυτό δεν το πλησιάζω!.... Για την κοινωνικός αποδεχτή θεωρεία είναι ότι δεν πειθαρχώ κι ότι αν ζοριστώ λήγω στην άρχει μετά το πράγμα θα πάει μόνο του! Αμ δε! Έτσι λειτουργούσα στην ζωή μου καταπονώντας την δύναμή και το ήθος μου , σκεπτόμενος ότι είμαι άχρηστος και ίσως ανίδεος γιαυτό, ότι μου λείπουν γνώσεις ότι, τα χειρότερα! Όμως όταν σταμάτησα να βιάζομαι και άρχισα να περιμένω να με καλέσει το έργο, αντιλήφθηκα ότι δεν το αγαπώ , και έτσι έγινε ρουτίνα ! Κι αυτό αφορά ολόκληρη την ζωή μου... Ρουτίνα !



Καταλαβαίνεις Γιατροί, εκπαιδευτική, επιστήμονες, τεχνίτες, εργάτες ... Ρουτίνα ... Μα, κάθε ένας από μας είχε ένα όνειρο έναν πόθο και μια φιλοδοξία, για ότι έμαθε να κάνει στην ζωή του. Όμως όλοι οι περισσότεροι από μας, πιαστήκαμε στα δίχτυα αυτής τς ρουτίνας , της συνήθειας, της , “Πάλη τα ίδια “!... Καταλαβαίνεις, ακόμα μια μέρα αφόρητα βαρετή, ακόμα ένα ξημέρωμα μες στο άγχος και την τρεχάλα! Κι αυτό είναι η ζωή μας γιατί σταμάτησε το αίσθημα της αγάπης γι αυτήν την ίδια την ζωή μας Και τότε έρχεται η μανία, ή στην καλλίτερη περίπτωση η θρησκοληψία , το όποιο του λαού, που λενε !
Τα ορεχτικά , γιατί πια δεν πεινάμε, δεν διψάμε, θέλουμε λιπών κάτι να μας ανοίγει την όρεξη, χάπια, χόρτα σκόνες άσπρα μαύρα,γιατί ξέρουμε τη θα κάνουμε και σήμερα και τη θα γίνει . Και όποιος ξέρει σταματά να μαθαίνει και όλα χάνουν το χρώμα και τον ήχο τους γίνονται σχεδόν νεκρά αδύνατα να ανταποκριθούν στις ανθρώπινες συγκινήσεις.! Αντί να σταθούμε , να σκεφτούμε , που πήγε η χαρά μας , φτιάχνουμε μια καινούργια 'η πάμε και την αγοράζουμε με δόσεις ή ντούκου. Ωραία γίναμε και σήμερα , τη καλά!




Εδώ κολλάνε μια χαρά οι εικονικές συγκινήσεις, Πάμε λιπών Σήμερα έχει θρίλερ αύριο περιπέτεια η αισθηματικά... δύό ώρες φανταστικής αγωνίας άσε τις τσόντες! Και φυσικά όλα εδώ στον μάγο της τεχνολογίας , εύκολα και δωρεάν με μια κίνηση χωρείς να πας πουθενά ! Ωραία κίνηση! Body Lin να πούμε! Ξέφυγα πάλη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger