Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 3,5

Περιμένω, αν έρθει κάτι καλό και είμαι ξύπνιος, περιμένω άρα είμαι ξύπνιος, να αντιληφθώ αν χρειάζεται να μένω... Αν χρειασθεί να τα παρατήσω και να φύγω. Βρίσκουμε σε μια αναμονή μια μεσοβέζικη κατάσταση κι αυτό είναι πρόοδος, εσωτερική .

Αφήνοντας τα πράγματα να εξελιχθούν δίχως την δική μου συμμετοχή ο εαυτός, το εγώ, ίσως δράση μαζί με αυτά , όχι ξεκομμένα, λέω ίσος δεν είναι εύκολο αυτό. Όμως μόνο έτσι αντιλαμβάνομαι τη μου συμβαίνει κι όχι τη έκανα πάλη λάθος!

..-Τη συμβαίνει;

Συμβαίνει ότι οι ανθρωπότητα έχει στην διάθεσή της ένα καινούργιο παιχνίδι, έναν καθρέπτη, να κοιταχτεί πιο συλλογικά να επικοινωνήσει , να γνωριστεί, να ανταλλάξει απόψεις και πράγματα, διαλευκαίνοντας τις απόψεις τις κι αυτό φέρνει μια αναπροσαρμογή για την συνειδητοποίηση του ακριβός του ρόλου τις ανθρωπότητας στον κόσμο..

Μέσα απ την τεχνολογία συμβαίνει στον καιρό μας αυτό. Αν αγαπάς τους ανθρώπους, δεν μπορώ να το αγνοήσω. Αντίθετα το μαθαίνω και γνωρίζοντας το συνενώνουμε μέσα απ αυτό. Αυτό κάνω τώρα . Ότι σκέφτομαι είναι εδώ μέσα στην διάθεση οπουδήποτε που έχει αυτόν τρόπο να επικοινωνεί και να συνδιαλέγεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger