Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΑ 3,7

Η ίδια η ύπαρξη είναι σαν ένα καζάνι που βράζει και μέσα του παράγονται όλα τα είδει. Μεταφορικά δεν είπες ε! Λιπών , μεταφορικά , όποιος καταλάβει ότι είναι μέσα σ αυτό το καζάνι υπάρχει μια πιθανότητα να βγει έξω απ αυτό, σαν φυσαλίδα! Αλά δεν θα βγει όπως ήταν μέσα στο καζάνι, μα μια φυσαλίδα στον αέρα, ελαφρείς όπως ο αέρας .Μπορείς να το συνειδητοποιήσεις ότι θα γίνει κάτι άλω απ αυτό πού νομίζει ότι είναι; Έχοντας πραγματικά αντίληψη αυτού που ήταν πρώτα;! Το πιστεύεις αυτό;
..-Το ζήτημα είναι αν εσύ το πιστεύεις!
-Το πιστεύω με την έννοια της συναιτιότητας, εγώ δεν είμαι οπαδός της αόριστης πίστης , μα της συνειδητής . Αυτής που έχει αποδείξεις. Δίχως αποδείξιμης θέσης δε θα μπορούσα ποτέ...
..-Όμως να λάβεις πολύ σοβαρά υπόψη σου ότι , πολύ συχνά , και συνήθως, να μην είμαι απόλυτος, ότι τα πράματα συμβαίνουν όπως τα βλέπεις να συμβαίνουν, όπως θέλεις να τα βλέπεις...
-Ναι! Αλλά μέσα απ την ζωή μου δεν συμβαίνει αυτό;
..-Όχι, θέλω.. Θέλω να σου δείξω... Να σου δείξω το υποκειμενικό στοιχείο...
-Ναι χαρά μου
Να σου δείξω το υποκειμενικό στοιχείο πως αντιλαμβάνεσαι εσύ αυτό...
-Εγώ ως υποκείμενο ισορροπώ μ αυτό;
..-Βεβαίως
-Οπότε; Τη να κάνω εγώ ας πούμε, εφόσον αυτή η δημιουργία αντιλαμβάνεται κατ αυτόν τον τρόπο...
..-Το έχουμε ξεκαθαρίσει αυτό...
-αναπτύσσεται και υπάρχει με αυτόν τον τρόπο...
..-Δεν είναι...
-κινείτε
..-Να σου πω; ...Δεν είναι
-Όμως δεν είμαι παρών τώρα
..-Τη;
-χρειάζομαι κάποια υποδομή, πνεύμα , για να σου αποδείξω κάτι τέτοιο. Κατάλαβες ; Δεν είμαι παρόν συγκριτικά με τις δυνάμεις για να ... Πρέπει να είμαι σε συνύπαρξη με τις δυνάμεις για να μιλήσουν μέσα από μένα σε εσένα. Δεν βλέπεις ανάμεσα στις μπίρες και τα τσιγάρα και το φαγητό ... Θα ήταν καλύτερα να μιλούσαμε για αυτά που κάνουμε τώρα ! Παρασύρομαι όμως ακολουθώντας παρορμητικά τις εικόνες που σχηματίζονται τώρα στο μυαλό μου, Ναι να σου αποδείξω, ας πούμε, σχετικά με τον κόσμο που,όπως ζει τώρα...
..-Ναι
-Έτσι; Με τους ανθρώπους . Με τον κόσμο που... Εγώ καταλαβαίνω ότι εγώ έβγαλα το κομπιούτερ, κάνοντας σε μια πέτρα μια γραμμή ... Μην με πάρεις στο ψιλό , παραδείγματος χάρη,
..-Καταλαβαίνω
-Με το πού σκάλισα στην πρώτη πέτρα κι έκανα το πρώτο στοιχείο, το πρώτο σημάδι, το δικό μου σημάδι, Μπορούσα να το πιάσω να το ακουμπήσω, να ε, μπορούσα να το πάρω , να το φυλάξω, όχι απ αυτά που έβλεπα πλέον τα είδη υπάρχοντα , μα κάτι που έκανα με τα ίδια μου τα χέρια εγώ! Που γέννησα εγώ!... Ναι αυτό το λέει η λέξη Γεννάν, διανοίγει διαπλάθει. Γέννηση, ωδίνες τοκετού ....Χμ... Πληρώνουμε τις ωδίνες του τοκετού . Όχι όμως έτσι πως βλέπουμε , τώρα, να είμαστε. Μα όπως η ψυχή αναλύει τι είναι,αποφασίζει ότι είναι ! Και έχει την μνήμη, και την ανακαλεί ,την μνήμη του σύμπαντος κόσμου σαν ποιο κοντινό και οικείο, πράμα σ αυτήν. Η ψυχή του ανθρώπου έχει την μνήμη. Αν μπορέσουμε να έρθουμε σε επαφή μαζί της , με την ψυχή μας, μας ανοίγει τα μάτια , τα μάτια όχι αυτά που συνηθίζουν, και αναγνωρίζουν, τα τελείως γνωστά πράματα Τα άλλα μάτια αυτά που κλαίνε απ το παράπονο της ψυχής, εκείνα τα μάτια που πρωτοβλέπονταν άκριτα και συνεχώς για πρώτη φορά, στα πρώτα χρώματα . Αυτό για να το ξανανιώσει ο άνθρωπος πρέπει να...
..-Να πάει προς τα πίσω;
-Όχι ! Να παγιώσει τις αισθήσεις του. Να τις παγώσει
..-Αυτό που λες...
-Ψυχραιμία, ψύχραιμος άνθρωπος. Αντί να πάρω ένα κασμά και να καταστρέψω ένα δέντρο...
..-Αποστασιοποιούμαι παίρνω απόσταση
-Ακριβός, και δεν το κάνω αυτό! Και δεν κάνω τίποτε απ όσα μου έρχεται να κάνω ... Δεν κάνω τίποτε .κι αυτό ας το κρατήσει μια μέρα, γιατί έτσι ο νους, θα να καταλάβει την ψευδαίσθηση του συνηθισμένου, θα διαπιστώσει την πραγματική ροή του χρόνου και του χώρου, που είναι απέραντα, και θα αφήσει την ψυχή λεύτερη να μιλήσει στον άνθρωπο! Να έρθει σε επαφή και κοινωνία μαζί με την ψυχή του. Ο νους που είναι κοντά στο πνεύμα, κι αυτό με την σειρά του κοντά στην ψυχή, κάθε όντως .
..-Αποστασιοποιούμαι λιπών, παίρνω απόσταση
-Έτσι, και δεν κάνω αυτό η εκείνο
..-Ξέρω, την τεχνική του παγώματος...
Το επόμενο βήμα είναι η συνείδηση, αυτής της αποχής, πως Πχ συνειδητοποιούν οι άνθρωποι την δύναμη τους μέσω της αποχής από κάποιο προϊών και κατορθώνουν να ρίξουν την τιμή του, αν κρατήσουν αυτήν την τακτική το επόμενο βήμα είναι να αντιληφθούν ότι είναι οι τελική συντελεστές κάθε προϊόντος,, και ότι μπορούν να ρυθμίζουν τη αξία του μέσω τις μαζικής αποχής απ αυτό. Αν το συνειδητοποιήσουν αυτό αυτόματα απελευθερώνονται απ αυτό.
Αυτό εννοώ επόμενο βήμα, ατομικά μιλώντας δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσει κάθε νοήμων ύπαρξη απ αυτό και συνεπώς όλα τελεολογικός βαίνουν καλός. Εξετάζοντας τα πράματα σφαιρικά κάτω απτό πρίσμα της συναιτιότητας, κάθε πλάσμα που φεύγει απ αυτόν τον κόσμο δικαιώνεται.
Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι μιλούμε για τους ανθρώπους που βρίσκονται σε αγωνία για το τη μέλει γενέσθαι , που ψάχνονται, αυτοί χρειάζεται να τα καταλάβουν αυτά για να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη τους προς την κτίση, που ενώ δεν έχει γίνει γνωστή ως προς στον συλλογικό εαυτό της, εντούτοις δεν υπάρχει λάθος και τίποτε κακό σε αυτήν.
Όλα γίνονται για να πάψουν να γίνονται. Κάτω απ την αγωνία και τον φόβο που αντιμετωπίζει κάθε νέος , έτσι και η ίδια η ύπαρξη, απαλλάσσεται, ελευθερώνεται απ αυτές τις ένοιες .
Όσο για την Αίνεια του θανάτου όσο σκληρό και άδικο κι αν μας φαίνεται, σου λέω ότι όλη η ιστορία είναι το flashback στο οποίο πέφτει κάθε ύπαρξη μη έχοντας αναφορά στις συνηθισμένες της εντυπώσεις. Μέσο της αποχής συνειδητοποιείται κι αυτό, και συνεπώς, τελειώνεται. Αρκεί να συνειδητοποιηθώ ότι είμαι πεθαμένος . Πάνω σ αυτό ασχολήθηκαν τα Ελευσίνια μυστήρια των αρχαίων, η θιβετιανή και η Αιγυπτιακή βίβλος των νεκρών, και σε μας τώρα, το μυστήριο της θείας μεταλήψεις.
(*)
Μετά την παρένθεση. Του 3,6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger