Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

.ΦΩΣ ΑΠ ΤΗ ΣΚΙΆ 3


......................................................................................................................................................
....................................................................ΦΩΣ ΑΠ ΤΗ ΣΚΙΆ 3
Έτσι αναγνώρισα τους ίδιους χαρακτήρες κάτω από διαφορετικές σημαίες. Και αναρωτήθηκα γιατί ασπάζονται διαφορετικά χρώματα αφού είναι οι ίδιοι; Και όταν τους ρώτησα δεν ήξεραν να μου πουν. Μα εγώ συνέχιζα να τους βλέπω και δεν μπορούσα να τους εξηγήσω γιατί αλλάζω σημαίες και πηγαινοέρχομαι στους αντίθετους στρατούς. με κίνδυνο να με νομίσουν προδότη, μέχρι που κατάλαβα ότι οι φίλοι μου , τα αδέρφια μου και οι συγγενείς μου, είναι σκορπισμένοι παντού.
Σε όλες τις χώρες της γης. ΚΑΙ ΑΦΑΊΡΕΣΑ Τις Σημαίες ΚΑΙ ΚΑΤΈΒΑΣΑ ΤΑ ΛΆΒΑΡΑ για να ιδωθούν, να δουν τα πρόσωπα των. Και να δουν την φλόγα μέσα απ τα μάτια τους την ίδια φλόγα που ενώνει τους ανθρώπους χωρείς λόγια μα με άναρθρες κραυγές το έθνος μου.
Στις λέξης του πόνου της χαράς της πολεμικής ιαχής. Ο ίδιος ήχος σκίζει το σύμπαν προς το αυτί του θεού.Στις λέξης του πόνου!

Ο ίδιος ήχος διασχίζει το σύμπαν προς το αυτί του θεού. Να ακούει το γέννημα του να ξαναγεννιέται μέσα απ αυτό, να νιώθει τον λαό του των πολύχρωμο των διαφορετικό σαν τα μύρια Ίδη της γης του, της μάνας του, γης, της γης του θεού των ανθρώπων!
Και μάζεψα όλους τους πατέρες , όλους τους οδηγούς, τους βασιλείς , κι όλους τους θεούς της γης των ανθρώπων , και τους οδήγησα στα πόδια εμπρός του ξυπόλητου, του ξέσκεπου, του σκονισμένου' και με φωνή, απτά σπλάχνα μου μέσα βγαλμένη, είπα¨: Ιδού ο θεός σας! Ο γιος του θεού, των ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger