Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

" Ναι πυρ είναι ο λόγος. Ο λόγος ο καθολικός κατά τον οποίον είναι το παν..."




Κι εγώ, στέκομαι ομπρός σε ετούτων τον Λόγο, όπως ένας απλοϊκός χωρικός μπροστά σ΄ένα διαστημόπλοιο.

Πάω, τον πλησιάζω δειλά, και πατώντας διάφορα κουμπιά , τρέχω να κρυφτώ, παραφυλόντας, για να δω τη θα κάνει.

Κι όσο δεν νιώθω, αυτός να κινείτε, τόσο ξεθαρρεύω. Και μπαίνω μέσα του , τραβώ μοχλούς κουνώ οθόνες, χοροπηδώ πάνω του, μα δεν κάμει τίποτε ...Δεν έχω γνώσεις να βάλω σε κινήσει αυτό το περίτεχνο άρμα, κι αν είχα, τις έχω ξεχάσει. Απελπισμένος αποσύρομαι από κάθε προσπάθεια γιατί νιώθω ότι κάτι μεγάλο και λαμπρό είναι ετούτος ο Λόγος κι άμα πάρει μπρος θα με γλιτώσει απ τα θηρία τους κεραυνούς και τα φαντάσματα! Απομακρύνομαι, και φεύγοντας από εκεί νευριασμένος, ρίχνω μια κλωτσιά σένα μικρό μεταλλικό αντικείμενο που σήμερα το λένε κλειδί, βουτώ την καρδάρα μου, και πάω να αρμέξω την φώτο!

Αυτό έμαθα απτούς γονιούς μου πριν ακόμα σκεφτώ την γελάδα, να την δω, και να την έχω μπροστά μου!


Read more: http://kykeon.ning.com/forum/topics/o-promethheas-ehinai-o-kat?commentId=2937592%3AComment%3A63116&xg_source=activity#ixzz1Ggg4iFJE

1 σχόλιο:

  1. A reason for those who they want they live in his JESUS [Christoy], mystery. I [metanoiso] for you today. You you only agree in this. and I will come up to the end of year.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

HTML

Powered By Blogger