Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

προσευχές

προσευχή των ΤΣΑΛΑΓΚΙ (τσεροκι)
Γκα λου λο χι γκι νι ντου ντα
Ουρανέ είσαι ο Παπούς μας
Νου ντα γουα γκι νι λι σι
Ήλιε είσαι η γιαγιά μας
Ε λο χι γκι νε τσε
Γη είσαι η Μητέρα μας
Γκά λι; ε λι γκά
Σας ευχαριστώ
Σι γκι νι γκε γιου
Αγαπάμε ο ένας τον άλλον
Ο σα λι ι χε λι γκα
Είμαστε ευγνώμονες
ΝΤΑΪΑΝΑ ΓΟΥΑΧΟΥ (ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΌΝΩΝ)
--------------------------------------------------------------------------------
Προσευχές των Εσσαίων:
Οι Εσσαίοι προσεύχονταν τακτικά κατά την διάρκεια όλης της μέρας. Έχοντας αποφασίσει για το πιες είναι οι κατάλληλες ώρες επικοινωνίας με το γίγνεσθαι, την διατηρούσαν μέσω της προσευχής. Κάθε προσευχή αναφέρεται και σε έναν διαφορετικό Άγγελο που ανάλογα την ώρα και την μέρα, ,(θέση της γης σε σχέση με το ηλιακό μας σύστημα),ήταν δυνατόν  (γράφω τώρα εγώ) να εισακουστεί ο λόγος τους και να γίνει πράξη!
ΠΡΩΙΝΉ: Εισέρχομαι στον αιώνιο και απεριόριστο κήπο του μυστηρίου,
το πνεύμα μου είναι ένα με τον Ουράνιο Πατέρα
το σώμα μου είναι ένα με την Γήινη Μητέρα
η καρδιά μου μου σε αρμονία με τους Αδελφούς μου
τους Υιούς των Ανθρώπων.
Αφιερώνοντας το πνεύμα μου, το σώμα μου και την καρδιά μου στην άγια, αγνή και λυτρωτική διδασκαλία, σ' εκείνη την πανάρχαια Διδασκαλία που ήταν γνωστή στον Ενώχ (*)
(*)Ο πρώτος Πατέρας κατά την Π Διαθήκη
-------------------------------------------------------------------------
Η Προσευχη του Ερμη του Τρισμεγιστου
Αγιος ο Θεός ο Πατέρας των όλων.
Αγιος ο Θεός του οποίου η θέληση εκπληρώνεται από τις ίδιες του τις δυνάμεις.
Αγιος ο Θεός ο οποίος θέλει να γίνει γνωστός και γνωρίζεται στους εκλεκτούς.
Αγιος είσαι εσύ που με τον Λόγο δημιούργησες τα όντα.
Αγιος είσαι εσύ του οποίου την εικόνα αναπαράγει η φύση.
Αγιος είσαι εσύ του οποίου η φύση υπήρξε εικόνα(εννοεί την επινόηση και δημιουργία της φύσης).
Αγιος είσαι εσύ ο ισχυρότερος από κάθε άλλη δύναμη.
Αγιος είσαι εσύ ο μεγαλύτερος από κάθε υπερέχοντα.
Αγιος είσαι εσύ ο ανώτερος παντός επαίνου.
Δέξου αγνές λογικές θυσίας από αγνή ψυχή και καρδιά που έχει προς εσένα ανυψωθεί, ανεκλάλητε, ανέκφραστε που προσφωνείσαι δια της σιωπής.
Σε ικετεύω να μην με αφήσεις να σφάλλω στην ουσιώδη γνώση, δώσε μου σημείο και ενδυνάμωσέ με και με την χάρη αυτή θα φωτίσω τους αδελφούς μου και τους υιούς σου που έχουν άγνοια του γένους των.
Για αυτό πιστεύω και μαρτυρώ.
Στη ζωή και στο φως προχωρώ.
Ευλογητός είσαι Πατέρα.
Ο δικός σου άνθρωπος επιθυμεί να είναι άγιος μαζί σου, καθώς έχεις δώσει σε αυτόν όλη την εξουσία.


Read more: http://kykeon.ning.com/group/seirios/forum/topics/proseyches-1#ixzz19sk8GOag



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger