Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 008 ΦΙΛΙΑ


. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠ ΤΟ 007 "ΧΑΡΤΊ ΦΙΛΊΑ"
..-Τον Σ...... τον ξέρεις τον ψυχίατρο;
-Όχι,
..-Αυτός , είναι ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος, τον παρακολουθώ χρόνια...
-Ναι
..-Είχε πάει και κάποιος φίλος μου, τον θεράπευσε κατά κάποιον τρόπο, και χωρείς φάρμακα, να μη σου κάποιοι άλλοι του είχαν δώσει δεκαπέντε και είκοσι ψυχοφάρμακα, ... και ε, τον παρακολουθώ, όποτε πέφτει στην αντίληψη μου, τον παρακολουθώ,. Λοιπόν κοίτα να δεις τη είναι ... Το έχω γράψει κιόλας το έγραψα! ...ε, ...Ο άνθρωπος για να τα έχει καλά με τον εαυτό του, δεν μπορεί να τα έχει καλά με όλους, ε, ε σε ακραίο βαθμό, δηλαδή να τα έχεις καλά με όλους, είναι υποκρισία !
-Ναι, για σένα!
..-Σου λέω, σου λέω τον συλλογισμό του ..
-Ποιανού;
..-Του Σ......
-Α!
..-Αυτός τα είπε,
-Ναι!
..-Σε μια εκπομπή , και μάλιστα ήταν μάλιστα κι απ τις τελευταίες του. ... Λιπών, ο άνθρωπος ενώ τα έχει καλά με τον εαυτό, δεν μπορεί να τα έχει καλά με όλους! Σε ακραίο βαθμό δηλαδή να τα έχεις καλά με όλους, είναι υποκρισία
-Φτωχές σκέψεις...
..-Άκου! ... Να ολοκληρώσω μια πρόταση ακόμα;
-Ε ναι..
..-Κάποιοι, πρέπει να μένουν, έξω, από το σύστημα αρχών και αξιών που έχεις. Μάλλον δεν χωράνε όλοι μέσα, ... Δεν χωράνε όλοι μέσα στο σύστημα αρχών και αξιών που έχεις.
-Ανάλογα τη σύστημα έχεις
..-Αυτό το σύστημα που έχεις, Ανάλογα με τους ομοίους σου , όπως έλεγε ο ...
-Ανάλογα την σοφία των βεδών της βενταδα, του θιβέτ και διαβάζοντας τις αρχές των αρχαίων τις πρώτες αναζητήσεις τους τα πρώτα ερωτήματα τους, όπως ο Πλάτων, όπως ... και μετά συνέχισαν με τις μυήσεις και τ λοιπά, δεν συμβαίνουν τέτοια πράματα στην σοφία και την γνώση της ανθρωπότητας αυτά είναι αποφθέγματα της στραβωμάρας που έχουμε σήμερα!
..-Δηλαδή μπορείς να τα έχεις καλά με όλους;
-Με όλους; Όχι με όλους με τα πάντα!
..-Με τα πάντα!
.Με τ α π ά ν τ α
..-Έτσι πιστεύω!
-Άμα βάζεις αυτό το τριπάκι “οι άλλοι και εγώ”. Θα είσαι συνεχώς αντιμέτωπος και Θα ψάχνεις να βρεις τους άλλους για να πεις το εγώ!
-Σε κάποια επίπεδα μπαίνει το οι άλλοι και εγώ!
-Θα πρέπει να διαλέγεις έχοντας βέβαια τους άλλους απέναντι, γιατί αλλιώς από που θα διαλέξεις!
Είναι ένα βάσανο!
-Αυτό ... Οι άλλοι και εγώ, είναι Σόλους τους ανθρώπους όταν μιλάς για τον εαυτό σου, ταυτόχρονα παίρνεις απόσταση απ τους άλλους, δεν λες εμείς, λες εγώ!
-Αναγκαστικά
..-Η σκέπτομαι ή πιστεύω εγώ, ....ξεκόβεσαι αυτόματα απ τους άλλους
-Αναγκαστικά , αλλά όταν λες, τα πάντα, είναι κάτι διαφορετικό!
..-Κοίταξε να δεις ο άνθρωπος δεν ήταν μ ,,,,Σου λέει κάποιοι , κάποιοι θα χωράνε, δεν χωράνε όμως όλοι, δεν μπορείς να τα έχεις καλά με όλους , μπορεί να τα έχεις με του μισούς, με τους εννιά στους δέκα, ...
-Εγώ προσωπικά τα έχω καλά με όλους ανεξάρτητα αν αυτοί δεν τα έχουν καλά με εμένα, θέλω να πω το κριτήριο αν τα έχω καλά με όλους παύει να είναι δικό μου και γίνετε των άλλων , ξέρω ότι δεν αρέσουν σε όλους τα φασόλια , τα φασόλια όμως δεν τα νοιάζει αν κάποιοι δεν τα πάνε! Τη είναι αυτό τώρα είναι σκέψη ψυχής; Τη είναι ; Υποκρίνονται τα φασόλια που δεν σκέπτονται αν κάποιοι δεν τα πάνε καλά μαζί τους; Είναι υποκρισία αν βλέπεις πάνω απ τα προσωπικά συμφέροντα του καθενός την ταυτόσημη αγωνία του, που είναι ίδια μα εμφανίζεται σε διαφορετικά πράματα; Να σου πω έναν που τα είχε καλά με όλους; Ο Γκάντι, τα είχε καλά με όλους ακόμα και με αυτούς που των σκότωσαν!
..-Φαίνεται να έχεις ακράδαντες πεποιθήσεις για κάποια πράματα
-Δε τις έχω εγώ
..-Εκφράζονται μέσα από σένα
-'Έχουν δημιουργηθεί και μπορεί αργότερα να αλλάξουν ... Ακράδαντες! Ίσως είναι ο τρόπος που εκφράζομαι τέτοιος. Ίσως αργότερα να τα βλέπω διαφορετικά, αλά αυτό θα είναι συμβατό με τον χρόνο μου! Δηλαδή μικρός βιαζόμουν, έτσι; Τώρα που το σκέπτομαι αυτή η βιασύνη οφείλονταν στον καθυστερημένο τρόπο των πληροφοριών (παιδεία) του συστήματος. Δεδομένου ότι η γνώση σε κάθε άνθρωπο δεν παίρνει υπόψιν της τάξεις ενός σχολείου ούτε καν την ηλικία που έχουμε θεσπίσει , ότι ντε και καλά, ενσωματώνετε σε κάθε άνθρωπο.
Έπρεπε να καλύψω το κενό που έβλεπα να συμβαίνει με τους συνομήλικούς μου λόγο ότι εγώ αδυνατώντας να σπουδάσω όπως το σύστημα μου είχε προκαθορίσει, δεν μπορούσα εύκολα να συν εννοηθώ μαζί τους, και απτήν άλλη ήταν άλλο το αντικείμενο των ερωτημάτων μου . Βιαζόμουν γιατί ήμουν στον χρόνο που έπρεπε να απαντήσω, στα ερωτηματικά που ανέρχονταν καθώς ενηλικιωνόμουν, στην ίδια μου τη ύπαρξη γιατί ,και πως, και ποιος είναι ο λόγος της παρουσίας της. ...
... Αυτή η βιασύνη με έφερε στα ίσα μου γιατί έτσι κέρδισα τον χαμένο χρόνω που αναλωνόταν στις κάθε είδους προστριβές (δουλεία, έρωτας επικοινωνία),για την επιβίωση μου .Ήταν σύμφωνη με το αίμα και την καρδιά μου! Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε κάθε άνθρωπο νομίζω, Τα συναισθήματα κατά την διάρκεια αυτής της πορείας εναλλάσσονταν έτσι και οι τύψεις η ενοχές έχτιζαν τη ηθική και το ήθος και κανόνιζαν τις συμπεριφορές μου. Όλα αυτά ρέουν “τα πάντα ρει” που λένε μέχρι που κάποια στιγμή σταματούν σύμφωνα με το αίμα και την καρδία μας πάνω στον χρόνο τους όλα!
Όλα λυπών γίνονται για να τα καταλάβεις κι αυτό είναι η συνειδητότητα του “τα πάντα με σοφία εποίησε” Κοντολογίς ότι αυτά κυλάνε, και μέσα σε αυτά, μαζί τους και αυτό που νομίζεις ότι είσαι κι εσύ, είναι η συνειδητότητα σου και έτσι η συνειδητότητα του κόσμου στον οποίο ανήκεις..Έτσι παύει κάθε ανησυχία, ακόμα και της ποιο τρομερής επικείμενης καταστροφής.
..-Δεν με αγγίζει αυτή η θεώρηση
-Ε;
..-Τέλος πάντων
-Ναι είναι μια θεωρία δική μου, προσωπική εμπειρία
..-Πέρα από το ότι θεωρεία και προσωπική εμπειρία δική σου,
-Αν ενεργώ θετικά τουλάχιστον την θετικότητα; μου δεν θα την χάσω! Και ίσως αυτό που καλούμε τώρα να κάνω είναι να συμπορευθώ με τις ανάγκες των ανθρώπων που συνυπάρχω,. Παρότι έχει χτιστεί μια αξιοπρέπεια στα πλαίσια ενός φυσικού εγώ, δεν θεωρό τον εαυτό μου, αυτό που λέμε, καλός άνθρωπος. Όμως προσπαθώ...
..-Είσαι σε μια διαδικασία ,σε μία πορεία που την βλέπω!
-Ε ναι! Τώρα έχοντας συσσωρεύσει όλες αυτές τις τοξίνες και τα πληγωμένα πάθει κινούμε διαφορετικά στην σκέψη, γνωρίζω ότι κάθε καινούργια πληροφορία δεν έχει την καθαρότητα της πρώτης εντυπώσεις. Αυτό είναι αρκετό . Φτάνει που το ξέρω, γιατί πρόλαβα να μάθω ότι θα φύγει κι αυτό όπως κάθε τη, σε αυτόν τον χειροπιαστό κόσμο!
Δεν με πειράζει που αυτή η αρνητικότητα βασανίζει τώρα τον κόσμο, ξέρω ότι θα τον κάνει καλύτερο αργότερα. Αυτό θεωρό για όλον τον κόσμο.
... Είναι κάποιοι άνθρωποι που οπός οι γύπες καθαρίζουν την γη απτά πτώματα, έτσι και αυτοί παίρνουν μέσα τους το κακό των υπόλοιπων και το φυλακίζουν μέχρι θανάτου! Δέχονται τις προσβολές και τους βασανισμούς και δεν χρεώνουν κανένα αντίθετα ελευθερώνουν και τον άλλον απτήν πράξη του, γυρνάνε δηλαδή και το άλλο μάγουλο!

..-Όσων αφορά τώρα τις προσβολές , εγώ πάντως, παίρνω απόσταση. ...Εγώ είμαι. Σε ακραίες κατάστασης όπως πχ, με πρόσβαλες, σε ακραίες καταστάσεις έμμεσα η άμεσα , που φτάνεις στην άκρη δηλαδή, κάποια στιγμή, είμαι απόσταση, τελείωσε.
-Αυτό είσαι
..-Τη εννοείς;
-Η δομή σου τώρα...
..-Έτσι κρατάω τις ισορροπίες μου εγώ
-Αλληλοβοήθεια, αλληλοϋποστήριξη...
..-Ρε φίλε το σπίτι μου είχε γίνει στέκι, για πολλά χρόνια τώρα...Δεν είχα επιφανειακές σχέσεις, για χρόνια, ανάγκες προβλήματα συζητήσεις , όσο βίωνα κάποιες καταστάσεις, χάλασαν κάποιες ισορροπίες βέβαια ΄΄όμως συζητούσαμε θερμά , μοιραζόμασταν τις απορίες μας και τις αναζητήσεις μας. ... Πάνω στον χρόνο, αυτά που λέγαμε είχαν μια συνέπεια, και τη καλά να είναι έτσι, και τη καλά να ήταν αλλιώς,, και έτσι πρέπει να είναι οι άνθρωποι, ωραία λόγια! Λιπών, όταν όμως κάποια στιγμή, ήρθαν έτσι τα πράγματα, που χρειαζόντουσαν, όχι για μένα προσωπικά, μα για να
λειτουργήσουν αυτοί έμμεσα, και άμεσα, απευθείας σε μένα, ... αλλού βρέχει! ...Άλλα τον άλλων! Ε εκεί είμαι έξω ρε πούστη, τελείωσε ... το έχω πάθει πολλές φορές! ...Με κάποιους, εξαρτάτε και τη ήταν αυτό που... Λέμε για οριακές καταστάσεις έτσι, που...
-Πληγώνεσαι, πληγώνεσαι, πολύ απ την συμπεριφορά του άλλου...
..-Δεν είναι αυτό που θέλω να διαπιστώσεις, είναι αφορμή, αφορμή δεν είναι αιτία, έχουν γίνει κι άλλα , και άλλα, δηλαδή δεν είναι από το πουθενά που απομακρύνω, τον άλωνα , που έχω αποφασίσει να τον κρατώ σε απόσταση. Γιατί σε απόσταση; ... Γιατί πάνω σ αυτό διαφωνείς έμμεσα, έτσι;
-Δεν το καταδικάζω, κρατάω απόσταση κι εγώ, με την διαφορά ότι δεν μισώ !
..-Έλα μην μου τα γυρίζεις...Δηλαδή συμφωνείς μαζί μου!
-Ε ναι σου είπα με κάποιους δεν , όμως δεν τους κρατώ κακία είναι σαν να κρατάς κακία σε έναν άρρωστο, μπορεί όμως να μην κρατάω αυτήν την στάση από αδυναμία να τον διώξω από μέσα μου
δεν έχουμε διαφορά στην πράξη μα.. μα στην συναισθηματική φόρτιση αυτής της πράξης..
..-Εμένα μου κοστίζουν αυτά !
-Δηλαδή θα δω και την δική του πλευρά ΄καθώς και τις συνθήκες , θα ... τη ανάγκη είχα εγώ τη ανάγκη είχε αυτός , δεν τον καταδικάζω αν δω ότι δεν, απομακρύνομαι δεδομένου ότι δεν θεωρούμε ως ο αλάνθαστος, ότι είμαι σε μια διαδικασία , και στο κάτω κάτω γιατί να μην είναι κι αυτός,
..-Αυτό είναι ...
-Δεν θα του πω φύγε κι αν το πω την επόμενη στιγμή θα το αναιρέσω...
..-Εντάξει δεν έπιασα κανέναν απτά μούτρα
-Οπότε δεν είμαι κάθετα αποφασισμένος,
,,-Σε κάποια σημεία δεν έχω μετακινηθεί με τίποτα...
-Αναγκαστικά...
..-Έχω ζήση περιπτώσεις ... Και το γιατί, να σου απαντήσω. Σου λέω έμμεσα διαφοροποιήθηκες
-Έμμεσα!
..-Λοιπόν, ε γιατί ... Βλέπω κάποιοι άνθρωποι, το όνο πράγμα το οποίο τους ενδιαφέρει, είναι το πώς θα πάρουνε!
-Εσύ το βλέπεις ...
..-Ατό βλέπω!
-Και πως το αναγνωρίζεις;
..-Τη να σου πω , πως αναγνωρίζω, ...
-Ως κατάσταση
..-Είναι μια κατάσταση μέσα από διάφορες ας πούμε...
-Έχεις δει τον εαυτό σου μέσα σ αυτήν την κατάσταση; Έχεις δει τον εαυτό σου μέσα σε αυτήν την ιστορία;
..-Βεβαίως έχω δει τον εαυτό μου
-Άρα γιαυτό και την αναγνωρίζεις
..-Πρώτα αναγνωρίζουμε στους άλλους, κι αυτό το πράγμα συμβαίνει πολύ, αλά πρώτα αναγνωρίζεις παρατηρώντας τρίτους κάποιες καταστάσεις και μετά αναγνωρίζεις τον εαυτό σου!
-Ναι! Και μετά βλέπεις τον εαυτό σου !
..-Ναι
-Στεκόμαστε στο -Βλέπεις τον εαυτό σου-
..-Εγώ έχω δει ...Εσύ τα χρησιμοποιείς ρε παιδί μου τα χρησιμοποιείς , ... Εγώ είμαι κάπως ...Δεν μπορούμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια ...
-Εντάξει
..-Εμένα , αν με πάρει κάποιος τηλέφωνο για να τον πω φίλο μου. Η υπέρ φιλία, ... Θα σου πω μια πρόταση, φίλος δεν είναι αυτός που περιμένεις να πάρεις, φίλος είναι αυτός που έχεις πρόθεση να δώσεις ... Δηλαδή όταν πω εγώ σε εσένα είσαι φίλος μου, πάει να πει ότι δεν περιμένω από σένα , δηλαδή σε βλέπω έτσι που έχω πρόθεση να ασχοληθώ, θέλω να σε βοηθήσω να σου προσφέρω. Αυτό πάει να πει φίλος!
-Ναι!
..-Λιπών, κατά κανόνα, βλέπεις φίλους που έχουν άλλη οπτική , δηλαδή όσο σε έχουν ανάγκη και χρειάζονται να πάρουνε, κατάλαβες; Ο καλύτερος μου φίλος και κολακείες και διάφορα! ...Δεν είμαι κανένας μαλάκας,...
-Λιπών...
..-Λιπών, κάποια στιγμή, βλέπεις αυτούς τους ανθρώπους!
-Δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου μέσα σε αυτήν την ιστορία;
..-Σου είπα πως όχι
-Ότι αυτό που βλέπεις απέναντί σου είσαι εσύ
..-Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου, εκεί...
-Ε γιαυτό πολεμάς τους άλλους και όχι μέσα σου, τον εαυτό σου...
..-Δεν πολεμώ κανέναν, το αντίθετο τον κρατώ σε απόσταση
-Ε... Τον διώχνεις
..-Μα
-Κρατάς χαρακτήρα σε κάποια πράγματα...
..-Βεβαίως
-Αυτό μέσα σου το κάνεις όπως πχ να κόψεις το κάπνισμα γατί σε θολώνει η να δεχθείς ότι και εσύ όπως και ο άλλος έχεις ... περιμένεις κάποιες φορές...κάτι απ τους άλλους...
..-Το έχω κάνει ... Έχω κάνει πολλά για τον εαυτό μου
-Παράδειγμα τώρα ... γενικά να πούμε για μένα ως ... βαθιά αν θέλεις, βαθύ αίτημα, αίτημα, για την ύπαρξη .... Είναι να χαίρονται όλα τα όντα αυθύπαρκτα , αναγνωρίζοντας ότι δεν γίνεται τίποτα, αντίθετο της χαράς ... Χαρμολύπη. Χαρμολύπη, αλά, υπάρχει μια διαφορά στην σχέση το πως αντιμετωπίζω κάθε άνθρωπο μετά από αυτό, Τη μάνα μου τους φίλους μου όλους, τους βλέπω κάθε μέρα πια, δεν τους αποθηκεύω με το τη κάνανε και τη δεν κάνανε κατά την διάρκεια της ζωής τους
..-Εγώ το κάνω αυτό!
-Αυτό είναι ένας τρόπος κίνησης, που αφορά,
..-Κρατώ κάποια στάνταρ στην ζωή μου,
-Ναι
..-Να δω κάποιον συνολικά...
-Ναι! Και εμένα
..-Να σου πω δεν ξεχνάω,
-Συγνώμη, εγώ δεν σου προτείνω κάτι, απλώνω κάθε πτυχή, κοιτώ σε κάθε γωνιά σε αυτό που λέμε σχέσεις ανθρώπινες
..-Απλά γνωριζόμαστε ακόμα, σε ακούω με ακούς, σε κάποια πράματα, διαφωνούμε, όμως βλέπω ότι έχουμε πορεία βλέπω ότι είμαστε ικανοί να αναπτύξουμε μια πραγματική φιλία !
-Σε ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger