Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

IV ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ SUT/55

...(συνέχεια)
..Δεν παρακωλύει την κενότητα , γιατί όλα τα ντάρμας είναι κενά και η κενότητα δεν παρακωλύει την κενότητα.

..Θα διεισδύσει μέσα στην κενότητα, μέσα από την εκπλήρωση της κενότητας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του σημείων.
..Θα πραγματοποιήσει το απροσδιόριστο (κατά λέξη: το χωρίς σημεία, Signless)μέσα από τη μη-προσοχή για όλα τα σημεία.
..Θα γνωρίσει αυτό που είναι χωρίς επιθυμίες, μέσα από το γεγονός ότι δεν θα προκληθεί σ΄αυτόν καμιά σκέψη που να αφορά τον τριπλό κόσμο.
Κερδίζει την τριπλή τέλεια αγνότητα, μέσα από την εκπλήρωση των δέκα οδών της υγιούς δράσης.
Είναι γεμάτος έλεος και συμπάθεια προς όλα τα όντα, σαν ένα αποτέλεσμα του γεγονότος ότι ο Μποντισαττβα αυτός, έχει ήδη αποκτήσει τη μεγάλη συμπάθεια.

..Δεν περιφρονεί κανένα ον, σαν αποτελέσμα της εκπλήρωσεις της φιλικότητας του.
Έχει μια όραση της ομοιότητας όλων των ντάρμας, γιατί δεν προσθέτει τίποτε σ'αυτά και δεν αφερεί τίποτε από αυτά.
Διεισδύει μέσα στην πραγματικά αληθινή αρχή, μέσα από τη διείσδυση του στη μια μια αρχή όλων των ντάρμας' μια μη-διείσδυση.
Κερδίζει την υπομονετική αποδοχή του γεγονότος ότι όλα τα ντάρμας είναι αδημιούργητα, δεν σταματώνται και δεν τίθενται μαζί.
Έχειμια γνώση της μη-παραγωγής, που αφορά το αδημιούργητο του ονόματος και της μορφής.
Κερδίζει την εξήγηση της μιας μοναχικής αρχής, δηλαδή μια καθ΄έξιν απουσία όλων των εννοιών της δυαδικότητας.
Ξεριζώνει το κατασκευαστικό περίβλημα από όλα τα ντάρμας, μέσα από τη μη-χωριστικότητα του για ολα τα ντάρμας.
..Αποστρέφεται τις (διάφορες) απόψεις, δηλαδή τις απόψεις που κρατιώνται στο επίπεδο των Οπαδών και των Πρατυεκαβούδας. (Pratyeka Buddha Απομονωμένος Βούδδας. Αυτός που επιδιώκει τη φώτιση, χωρίς Δάσκαλο και μακρυά από τον κόσμο.)
Αποστρέφεται από τις μολύνσεις, με το σβύσιμο όλης της βρωμιάς και των καταλοίπων που σχετίζονται με αυτές.
Φτάνει στο στάδιο όπου η γαλήνια απόλυτη αταραξία και η βαθιά γνώση είναι σε ισορροπία, δηλαδή στη γνώση της γνώσης όλων των τρόπων.

Ο νούς του είναι τελείως εξημερωμένος, γιατί δεν βρίσκει απόλαυση σε τίποτε που να ανήκει στον τριπλό κόσμο.
Ο νους του είναι πλήρως κατευνασμένος από τον εσωτερικό σχεδιασμό των έξι αισθητηριακών ικανοτήτων.

Η γνώση του είναι απαρεμπόδιστη, σαν αποτέλεσμα της απόκτησης του Βουδδικού οφθαλμού από αυτόν.
Γνωρίζει τις περιστάσεις που είναι κατάλληλες για να δείξει τρυφερότητα, σαν αποτέλεσμα της ομοιόμορφης εχεφροσύνης του που αφορά καθετί που ανήκει στα έξι αισθητηριακά πεδία.
Μπορεί να πάει, σε οποιοδήποτε βασίλειο που θα ευχόταν να πάει, γιατί μπορεί να εκθέσει την προσωπικότητα του μ'έναν τρόπο ο οποίος ταιρίαζει (πάντοτε) με κάθε συνάθροιση στην οποία θα μπορούσε να εισχωρήσει.
PRAZNA PARAMITA Δρ. ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΚΟΝΤΖΕ
Ελληνική απόδοση - Επιμέλεια: ΦΙΛΗΜΩΝ Π. ΠΩΣΣΗΣ
ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 1988
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML