Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

III.ΤΟ ΦΥΣΙΚΌ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΑΡΜΙΚΌ ΣΏΜΑ ΤΟΥ ΒΟΎΔΔΑ

..........s108
"..Ο Κύριος : Εκείνοι οι ο ποίοι με βλέπουν ΄από τη μορφή μου,

και κείνοι οι οποίοι με ακολουθούν από τη φωνή
μου,
έχουν εμπλακεί σε λανθασμένες προσπάθειες
αυτοί δεν θα με δούν,
Από το Ντάρμα (*) πρέπει κανείς να βλέπει το
Βούδδα, (*)
γιατί τα σώματα του Ντάρμα είναι οδηγοί.
Ακόμη, η αληθινή φύση του Ντάρμα δεν μπορεί
να διακριθεί,
και κανείς δεν μπορεί να την συνειδητοποιήσει
σαν ένα αντικείμενο.

..........s109
..........s110...Σάκρα:..."Τα σώματα του Ντάρμα είναι οι Βούδδας, οι Κύριοι, (*)
Αλλά, δεν πρέπει να σκέφτεστε μοναχοί, ότι αυτό το υποκειμενικό σώμα είναι το σώμα μου. Εσείς μοναχοί, πρέπει να με δείτε από την πραγματοποίηση του σώματος του Ντάρμα!"...
Αλλά αυτό το σώμα του Ταθαγκάτα (*)πρέπει να βλέπεται σαν προερχόμενο από το όριο της πραγματικότητας, δηλαδή τη Σοφία της Τελειότητας.

..........s111
Ntarmonghata: ... Εξίσου ανόητοι είναι όλοι εκείνοι οι οποίοι προσκολλώνται στον Ταθαγκάτα μέσα απο τη μορφή και τον ήχο, και οι οποίοι κατά συνέπεια φαντάζονται την προσέλευση και την αποχώρηση ενός Ταθαγκάτα. Γιατί ένας Ταθαγκάτα δεν μπορεί να βλέπεται (ή να αντιμετωπίζεται) από τη σωματική του μορφή. Τα ΣΏΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΤΆΡΜΑ είναι οι Ταθαγκάτας.

.........s112
..Ο Κύριος : Τι νομίζεις Σουμπούτι, μπορεί να αναγνωρίζεται ο Ταθαγκάτα απο την κατοχή των σημείων (του);
Subuti: Όχι, πράγματι Κύριε. Γιατί αυτό που έχει κηρυχτεί από τον Ταθαγκάτα σαν η κατοχή των σημείων, αυτό στην πραγματικότητα είναι μια μη-κατοχή των μη-σημείων.
..Ο Κύριος: Οπουδήποτε υπάρχει μια κατοχή των σημείων, υπάρχει απάτη. Οπουδήποτε υπάρχει μια μη-κατοχή των μη-σημείων, υπαρχει μη-απάτη. Γι΄αυτό το λόγο ο Ταθαγκάτα πρέπει να αναγνωρίζεται από τα μη-σημεία σαν σημεία.
...........................................
(*)Tathagata (Θ. de dzhin gshegs pa): Ο Φωτισμένος. " Εκείνος που βάδισε ολόκληρο το διάστημα του δρόμου προς τη φώτιση " Μια άλλη έκφραση της Βουδδικής κατάστασης. Ένα πρώσοπο που έφθασε "εκεί" (tathata), στην απόλυτη πραγματικότητα και κατά συνεκδοχή, ο Απελθών και ο Ερχόμενος.
(*)Buddha (Θ. sangs-rgyas): Το φωτισμένο Όν. Το ον το οποίο έχει αφυπνισθεί από το βαθύ λήθαργο της Άγνοιας.
ΣΜΤ Ε. Λιακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML