Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

स्य्नेक्षेइअ अपो कत्यो synexeia apo kato

... ताफ्ना tapheiyaa tvan monaaksvan, tvaraa too too dakrii moy ptijh
τα ταπεινά ταφεια των μοναχών τώρα το δάκρυ μου ποτίζει
,σπονδή σαυτους που διάλεξαν την έρημο,
λύπη για όσους μάταια μέσα στον κόσμο έλιωσαν
, τόσο εύκολα κατο απτήν τέντα που κρύψανε τον ήλιο
, και τον αγέρα , δύσκολα άφησαν να περάσει τον θαλασσινό
,κι ήμουν κι εγώ εκεί τότε, μαζί κι εγώ!

και ω! να που τώρα μέσα μου λέγω, να! καταλαβαίνω
,κοιτώντας πίσω τις πράξεις που έκαμα
ακούνητος τώρα με το μυαλό να τρέχει,
τις πράξεις που έκαμα τότες , γιατί όντας ακούνητα σκεπτόμενος,
,δεν κάμω πια καμιά!

τότες , καλός η κακός τις αποφάσεις που πείρα
,γιατί τώρα ,,δεν παίρνω καμιά!
(συνέχεια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

HTML

Powered By Blogger